کد خبر : 4056
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
-

در نمازجمعه دیر مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه دیر از گروکشی مسئولین

انتقاد امام جمعه دیر از گروکشی مسئولین
بوشهرنیوز: امام جمعه دیر در نمازجمعه این هفته با انتقاد از کمبود نفت سفید و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده است، از مسئولین خواستار رفع هر چه سریع تر این مشکل شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به عدم تخصیص سهمیه نفت سفید به محله‌های دارای لوله‌کشی گاز، گفت: مردم اگر زورشان می‌رسید لوله‌کشی گاز می‌کردند که هر روز نخواهند سیلندر گاز روی دوش‌شان بگذارند. به‌جای اینکه تسهیلات برای لوله‌کشی در اختیار مردم بگذارید، الان وسط سرما گروکشی می‌کنید که باید لوله‌کشی می‌کردید. چرا عده‌ای می‌خواهند مردم را ناراضی و بدبین کنند،

 

انتقاد از کم آبی در پاییز و زمستان

وی با اشاره به مشکلات آب در شهر دیر، گفت: وقتی مردم در پاییز و زمستان مشکل کم‌آبی دارند باید فکر اساسی شود، مسؤولین می‌گویند نه آقا ما آب داریم خوب آب دارید، کجاست؟ ساعت ۱۱ شب به بعد آب نیست؛ این چه فشاری است که بر مردم وارد می‌کنید که حتی برای غسل کردن هم آب ندارند.

 

وی با تأکید بر اینکه من این مسائل را می‌دانم که مردم اعتراض دارند، تصریح کرد: همین مردم معترض تا فهمیدند دشمن دارد سوءاستفاده می‌کند برای حمایت از نظام و رهبری به خیابان آمدند اما عده‌ای کور هستند و چشم دل‌شان هم کور است و اجتماعات مردم در دفاع از نظام را نمی‌بینند و می‌گویند ۸۵ درصد مردم از نظام ناراضی‌اند. در حالی که این‌گونه نیست و مردم از شما ناراضی هستند که با این کم کاری‌هایتان مردم را اذیت می‌کنید.

 

به نوشته فارس، خطیب جمعه دیر اضافه کرد: عده‌ای در آستانه انتخابات فیل‌شان یاد هندوستان می‌کند و خواستار استعفای رئیس جمهور هستند و بعد از چند سال الان می‌خواهند حساب خودشان را از دولت جدا و خود را تطهیر کنند. این طرح استعفای دولت و رئیس‌جمهور در راستای اهداف آمریکا هست و کسانی که این مسئله را دامن می‌زنند چه کسانی که بی‌سلیقه و بی‌تدبیر هستند و بحث استیضاح  رئیس‌جمهور و چه کسانی که این بحث‌ها مطرح می‌کنند همه در پازل دشمن حرکت و آن را تکمیل می‌کنند.

 

وی با اعلام اینکه عده‌ای می‌خواهند دل مردم را خالی کنند تا در انتخابات شرکت نکنند، بیان داشت:  وظیفه همه ما است که در انتخابات شرکت و درست انتخاب کنیم و البته مسؤولین هم باید محکم کار کرده و مشکلات مردم را کم کنند و این نارضایتی که مردم دارند راهش این نیست که آقایان می‌گویند چند نقطه برای اعتراض در تهران تعیین کرده‌ایم، خوب شما چرا بگذارید مردم ناراحت بشوند که به خیابان بیایید. به‌جای اینکه مردم در خیابان داد بزنند شما به سراغ مردم بروید. شما فکر می‌کنید اغتشاش‌گران از نقطه‌ای که شما برای اعتراض تعیین کرده‌اید سوء‌استفاده نمی‌کنند؟ این چه طرحی است.

 

حسینی تأکید کرد: مردم همچون گذشته پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند و البته هیأت نظارت تقوای الهی را دارد بیشتر مراعات کنند و مسئله حق‌الناس را که یک جانبه نیست، رعایت کند. حق‌الناس یعنی آنها که صلاحیت دارند، رد نشوند و آن‌هایی که صلاحیت ندارند، تأیید نشوند و موقع شمارش آراء امانت‌داری صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان