کد خبر : 4333
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
-

اختصاصی/در بوشهر؛

“منم منم” های آقای کاندیدا کار دستش داد/انتقاد تند جوان بوشهری و تنش در نشست انتخاباتی

“منم منم” های آقای کاندیدا کار دستش داد/انتقاد تند جوان بوشهری و تنش در نشست انتخاباتی
بوشهرنیوز: منم منمِ یکی از نامزدهای مجلس یازدهم در بوشهر باعث تنش در نشست انتخاباتی وی با احزاب در مرکز استان شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود این نامزد انتخابات مجلس یازدهم با بیان این که من استاد دانشگاه هستم سعی کرد مدرک دانشگاه و مقالات isi (آی اس آی) خود را به رخ حاضرین در این نشست بکشاند.

 

این کاندیدا در اظهارات عجیبی گفته بود: من مدرک دکترا و بیش از ده ها مقاله isi دارم.

 

وی با بیان این که از همه رقبا باسوادترم ابراز داشت: نفوذ زیادی در وزارت کشور دارم و به تنهایی هرمزگان و قشم را آباد کردم.

 

این کاندیدا در میان تعجبِ حاضرین به سوابق کاری اش اشاره کرد و افزود: جاده سازی برای جزیره شیف، مسکن، بیمارستان مجهز، مساجد و احداث بازارچه از برنامه هایم در صورت ورود به مجلس می باشد.

 

در این بین یکی از جوانان بوشهری که فرزند شهید نیز می باشد به عنوان نماینده جوانان حزب عدالت طلبان ایران اسلامی به انتقاد از این کاندیدا پرداخت و خطاب به وی گفت: از بزرگان شنیده ام که هر کسی زیاد از واژه من استفاده کرد ضعف در همان منیتِ وجودی اش دارد.

 

امیر حسین نسترن با بیان این که نیازی به تکرارِ شش باره مبنی بر مدرک دکترا و دانشگاه محل تحصیل نبود، ابراز داشت: مردم به کسی نیاز دارند که منیت ها را کنار بگذارد و روی زمین و پای درد و دل صمیمانه آن ها بنشیند و مطالبات آن ها را با گوش جان بشنود.

 

وی با بیان این که مردم نیازی به رییس و استاد دانشگاه ندارند، افزود: مردم کسی را می خواهند که مرهمی برای دردهای بی شمار آن ها باشد.

 

نماینده جوانان حزب عدالت طلبان ایران اسلامی با بیان این که انگار شما وظایف نمایندگی را به درستی درک نکرده اید، افزود: وظایف نمایندگی اول قانون گذاری و سپس نظارت بر اجرای صحیح قانون توسط مدیران اجرایی است که اگر قصد احداث زیرساخت ها از جمله مسکن را دارید باید استاندار، شهردار و یا بخشدار بشوید.

 

نسترن با بیان این که شما که می گویید فلان جزیره را آباد کرده ام، گفت: آیا برای استان خودتان هم دلسوز بوده اید؟

 

کاندیدای موردنظر هم در پاسخ به نسترن اظهار داشت که شما خودتان برای مردم چه کار کرده اید؟

 

این جوان بوشهری خطاب به وی با بیان این که ظاهرا شما شرح وظایف یک نماینده حزب در استان را نمی دانید، ابراز داشت: وظیفه من این است که بلندگوی مردم باشم و از مسئولین مطالبه گری نمایم، رابط بین مردم و دولتمردان باشم و خواسته های آن ها را با صدای رسا در مجامع عمومی و رسانه ها بیان کنم.

 

گفتنی است این نشست با ناراحتی مردم از سخنان کاندیدای موردنظر و حمایت از جوان بوشهری پایان یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان