کد خبر : 4363
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
-

با نگاهی به اتفاقات اخیر؛

 آیا شاه مهره انتخابات مجلس یازدهم حسین حیدری خواهد بود؟

 آیا شاه مهره انتخابات مجلس یازدهم حسین حیدری خواهد بود؟
بوشهرنیوز: با نگاهی به کنار رفتن میگلی نژاد و از طرفی با عنایت به این که هم میگلی نژاد و هم حیدری در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در ستاد قالیباف مشغول به فعالیت بوده و می توان گفت آرای سیاسی مشترکی دارند اکنون احتمال دارد که بخشی از آرای میگلی نژاد به سمت حسین حیدری سرازیر شود.؛

بوشهرنیوز- مهلت بررسی اعتراضات نامزدهای رد صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده مجلس یازدهم توسط شورای نگهبان به پایان رسیده و از صبح امروز خبرهایی از تایید صلاحیت برخی از آنان در فضای مجازی و وبسایت های خبری منتشر شد.

 

شاید یکی از مهم ترین اتفاقات در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم  روی داد که می تواند بسیاری از گمانه زنی های گذشته را دگرگون کند.

 

بر اساس خبرهای منتشر شده صلاحیت غلامعلی میگلی نژاد، نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم و شهردار سابق بوشهر که پیشتر صلاحیتش تایید شده بود، اینبار رد شد.

 

وی که پیشتر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حاضر شد و میثاق نامه این شورا را امضا کرده بود اکنون توسط هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شد.

 

در این بین اما حسین حیدری، از کاندیداهای جوان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم که سوابقی همچون مدیرکل امور مالی و اداری استانداری بوشهر، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، فرماندار تنگستان و همچنین معاونت بنیاد شهید استان را در کارنامه داشته و پیشتر صلاحیتش تایید نشده بود، اینبار توانست تاییدیه خود را از شورای نگهبان بگیرد.

 

حسین حیدری که آرای نسبتا بالایی در بخش مرکزی بوشهر دارد هم اکنون و با کنار رفتن میگلی نژاد می تواند یکی از گزینه های راهیابی به مجلس یازدهم باشد.

 

با نگاهی به کنار رفتن میگلی نژاد و از طرفی با عنایت به این که هم میگلی نژاد و هم حیدری در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در ستاد قالیباف مشغول به فعالیت بوده و می توان گفت آرای سیاسی مشترکی دارند اکنون احتمال دارد که بخشی از آرای میگلی نژاد به سمت حسین حیدری سرازیر شود.

 

گفته می شود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز نظر مثبتی روی حسین حیدری داشته و اگر وی بتواند از لیست این شورا خارج شود باید حیدری را یکی از گزینه های جدی ورود به بهارستان یازدهم دانست.

 

با توجه به موارد ذکر شده اکنون باید دید آیا حیدری می تواند شاه مهره انتخابات مجلس یازدهم در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم باشد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بوشهری چهارشنبه , 16 بهمن 1398 - 14:09

هم ریش داریم هم ریشه
به جزء حسین نمیشه

آخرین اخبار

ایران و جهان