کد خبر : 4585
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
-

تخلف آشکار شورای ائتلاف استان بوشهر/ چرا برخورد نمی کنید

تخلف آشکار شورای ائتلاف استان بوشهر/ چرا برخورد نمی کنید

به گزارش بوشهر‌نیوز، روز گذشته بیانیه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی بوشهر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نام‌های عبدالکریم جمیری، حسین حیدری و اصغر جعفری را به عنوان گزینه‌های نهایی اعلام کرد. دیشب اما خبری از خبرگزاری فارس به نقل از شورای ائتلاف منتشر شد که بر اساس آن در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

به گزارش بوشهر‌نیوز، روز گذشته بیانیه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی بوشهر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نام‌های عبدالکریم جمیری، حسین حیدری و اصغر جعفری را به عنوان گزینه‌های نهایی اعلام کرد.

دیشب اما خبری از خبرگزاری فارس به نقل از شورای ائتلاف منتشر شد که بر اساس آن در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم از عبدالکریم جمیری حمایت شد.

این تنش‌ها و کشمکش‌ها نخستین اشکال وارد شده به ائتلاف در فرصت چند روزه باقی‌مانده به عرصه مهم و اساسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

گفتنی است که آقای اصغر جعفری برای حفظ اتحاد و رسیدن به همان اهداف اساسی مدنظر این ائتلاف، از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

اما مسئله مورد بحث این است که در وهله اول ۷ نفر در ائتلاف بوشهر نام‌نویسی کردند و طبیعتا منشور این ائتلاف را نیز قبول کردند، پس چرا اکنون و در این برهه حساس این کاندیداها(به جز اصغر جعفری) حاضر به کناره‌گیری نیستند؟؟

خطاب ما به این ائتلاف این است که چرا نام این افراد که باید به نفع جبهه خودی انصراف بدهند ولی انصراف نداده‌اند را منتشر نمی کنید؟

چرا با عدم انتشار نام این افراد که عملا زیر وعده خود زده و پایبندی به ائتلاف را زیر سوال برده‌اند، مانع شناخت مردم از آنها می‌شوید؟

یکی از مولفه‌های اساسی یک انقلابی، صداقت، پایبندی به تعهدات و وفاداری نسبت به اصول است.

افرادی که دم از انقلابی می‌زنند باید نسبت به تعهدات و قراردادی که ترتیب می‌دهند، پایبند باشند از این جهت که حتی اگر به ضرر آنها باشد، باز نیز تمام قد نسبت به آن وفادارند.

اکنون که بر اساس همان منشور که توسط این افراد به امضاء رسیده، به یک تصمیمی جمعی رسیده شده است پس همان اصول اقتضا می‌کند که این افراد تابع باشند.

اکنون همان روز امتحان این افراد است که آیا این ائتلاف را برای خود می‌خواهند یا خود را وقف این هدف مقدس کرده‌اند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان