کد خبر : 5206
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
-

رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران بوشهر اعلام کرد:؛

آغاز به کار آرایشگاه های مردانه بوشهر از چهارشنبه، ۲۷ فروردین

آغاز به کار آرایشگاه های مردانه بوشهر از چهارشنبه، ۲۷ فروردین
بوشهرنیوز: شایان زمان فعالیت در آرایشگاه ها را از ساعت هفت صبح الی 20 شب عنوان کرد و ابراز داشت: همکاران از طریق نوبت دهی تلفنی مانع از ایجاد ازدحام در محل کار خود شوند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، فعالیت آرایشگاه های مردانه بوشهر از فردا، چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

 

فعالیت آرایشگاه های مردانه بوشهر که به دلیل قرار گرفتن در لیست مشاغل پرخطر و پرریسک برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از قبلِ عید تعطیل شده بود، از روز چهارشنبه دوباره آغاز می شود.

 

ابراهیم شایان، رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر با تایید این خبر به “بوشهرنیوز” گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته قرار شد فعالیت آرایشگاه های مردانه بوشهر با اجرای پروتکل های بهداشتی که به همکاران اعلام خواهد شد، آغاز شود.

 

 

وی با اشاره به مشکلاتی که از لحاظ معیشتی برای برخی همکاران در روزهای تعطیلی و خانه نشینی به وجود آمد، از تمامی آرایشگاه های مردانه بوشهر خواست با رعایت مسایل بهداشتی مانع از تعطیلی دوباره فعالیت خود شوند.

 

شایان زمان فعالیت در آرایشگاه ها را از ساعت هفت صبح الی ۲۰ شب عنوان کرد و ابراز داشت: همکاران از طریق نوبت دهی تلفنی مانع از ایجاد ازدحام در محل کارشان شوند.

 

وی همچنین تاکید کرد فعالین در این حوزه می بایست با ورود به سایت سلامت، کدهای لازم برای فعالیت در آرایشگاه ها را دریافت کنند.

 

شایان در پایان از مصطفی گراشی، رییس اتاق اصناف بوشهر، عباس نامدارزاده، معاون مجمع امور صنفی و همچنین هیات مدیره اتاق اصناف به دلیل همکاری برای رفع مشکلات اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه بوشهر قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان