کد خبر : 5278
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
-

چه کسی پاسخگوست؟؛

 رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات بوشهر+عکس

 رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات بوشهر+عکس
بوشهرنیوز: متاسفانه در شرکت پست شهرستان بوشهر پروتکل های بهداشتی به هیچ عنوان رعایت نمی شود و همین موضوع موجب شده تا خطرِ ویروس کرونا آن دسته از شهروندانی که برای انجامِ کارهای پستی به این محل مراجعه می کنند را تهدید کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در حالی که همه روزه توصیه ها و سخت گیری ها به واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر شده و گاها برخی واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت این  پروتکل ها پلمپ می شوند اما به نظر می رسد دستگاه های دولتی گوششان به توصیه ها و هشدارهای متخصصین و کارشناسان بهداشتی بدهکار نیست.

 

هم اکنون انتظار این است دستگاه های دولتی در رعایت مسایل بهداشتی پیشرو بوده و مردم با مشاهده این دستگاه ها از آن ها الگوبرداری کنند اما به نظر می رسد مسئولین هنوز توصیه های کارشناسان و متخصصین را جدی نگرفته و حاضر نیستند همگام با مردم و صنوف حرکت کنند.

 

این روزها بانک ها و برخی ادارات دولتی از جمله شرکت پست شاهد حضورِ جمعیت قابل توجهی از شهروندان برای انجام کارهای خود هستند و این مراکز می توانند به عنوان یکی از مکان های انتقال ویروس کرونا مطرح باشند.

 

متاسفانه در شرکت پست شهرستان بوشهر پروتکل های بهداشتی به هیچ عنوان رعایت نمی شود و همین موضوع موجب شده تا خطرِ ویروس کرونا آن دسته از شهروندانی که برای انجامِ کارهای پستی به این محل مراجعه می کنند را تهدید کند.

 

متاسفانه مسئولین شرکت پست شهرستان بوشهر در محل دریافت مرسولات پستی نه از مواد ضدعفونی کننده استفاده می کنند و نه خطوطی را برای فاصله گذاری ها مشخص کرده اند.

 

به عبارت دیگر در پستِ شهرستان بوشهر نه از فاصله گذاری اجتماعی خبری هست، نه دستکش و نه موادضدعفونی کننده، در صورتی که این شرکت به طور روزانه از طریق ارسال بسته های پستی، درآمد بسیار خوبی کسب می کند.

 

 

آیا بهتر نیست مسئولین شرکت پست استان بوشهر بخشِ اندکی از درآمد خود را به خریدِ موادضدعفونی کننده یا دستکش اختصاص دهند تا افرادی که برای ارسال و دریافت بسته های پستی خود مراجعه می کنند، با خاطری آسوده کارهای خود را انجام بدهند؟

 

به نظر می رسد دولت نظارت کافی و دقیق بر دستگاه های دولتی نداشته و تمرکز خود را بیشتر بر روی بازار و صنوف خصوصی قرار داده است درحالی که اداراتی مانند شرکت پست، بانک ها، مخابرات، آب، برق و دیگر دستگاه های اجرایی که با مردم در تماسی مستقیم هستند می توانند به عنوان مراکزی خطرناک و بالقوه برای انتقال ویروس کرونا مطرح باشند.

 

 

به هر حال؛ امیدواریم مسئولین استان بوشهر عنایت و حساسیت بیشتری به دستگا های اجرایی استان داشته و در کنار کسب درآمد برای دولت، نیم نگاهی هم به رعایت اصول بهداشتی و پیامدهای خطرناکِ نادیده گرفتن این اصول داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

میثم چهارشنبه , 17 اردیبهشت 1399 - 12:04

اکثرادارات شهرداری شهر قدس رعایت نمی شود

آخرین اخبار

ایران و جهان