کد خبر : 5321
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
-

اختصاصی؛

چرا استیضاح شهردار بوشهر در دقیقه ۹۰ رای نیاورد؟

چرا استیضاح شهردار بوشهر در دقیقه ۹۰ رای نیاورد؟
بوشهرنیوز: ظاهرا این افراد اعتقاد داشتند با برکناری امیری و حضور شهردار مورد حمایت برخی سیاسیون در استانداری بوشهر ممکن است استقلال مدیریت شهری خدشه دار شده و به همین دلیل تصمیم گرفتند امیری را در شهرداری نگه دارند.؛

بوشهرنیوز- نورالدین امیری، شهردار بوشهر که چندی قبل به شدت مورد انتقاد اکثریت اعضای شورای این شهر قرار داشت و حتی پاسخ های وی برای این اعضا مورد پذیرش واقع نشد و در نهایت استیضاحش در دستور کار قرار گرفت اما در اقدامی ناگهانی در سمتش باقی ماند و برخی اعضای شورای شهر در دقیقه ۹۰ با برکناری وی مخالفت کردند.

 

در جلسه استیضاح ندا عبداله زاده از منتقدین جدی امیری به برکناری اش رای ممتنع داد و حتی اکبر توسلی که مدت ها برنامه های شهردار بوشهر را مورد انتقاد تند و تیز خود قرار می داد ناگهان تغیر موضع داده و به مخالفین استیضاح امیری پیوست.

 

در نهایت کیوان هاشم زاده به همراه روح اله نصرتی، ابوذر دهدار، طاهره شمشیری و عبدالخالق برزگرزاده به استیضاح شهردار بوشهر رای مثبت دادند و اکبر توسلی، پویا دولابی و مهرزاد آسایش نیز به جمع مخالفین برکناری امیری پیوستند.

 

پس از آن انتقادات تندی به مخالفین استیضاح امیری صورت گرفت و در فضای مجازی برخی از عدم شفافیت مخالفین استیضاح شهردار بوشهر سخن گفتند زیرا این گروه، مخالفینِ برکناری شهردار را از منتقدینِ جدی وی می دانستند که به زعم آنان در دقیقه ۹۰ از موضع خود فاصله گرفتند.

 

چند روز قبل اما “بوشهرنیوز” کسب اطلاع کرد که دلیل مخالفت چندتن از اعضای شورای شهر بوشهر با استیضاح شهردار را باید در استانداری جستجو کرد.

 

شنیده های “بوشهرنیوز” حاکیست، پس از نهایی شدن استیضاح شهردار بوشهر رایزنی هایی با برخی اعضای شورای شهر صورت گرفت تا یکی از مدیرانی که ظاهرا از حمایت هایی در درون استانداری برخوردار بود به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شود.

 

همین موضوع موجب شد تا چندتن از موافقین استیضاحِ امیری ناگهان تغییر موضع داده و به مخالفینِ برکناری شهردار بوشهر بپیوندند.

 

ظاهرا این افراد اعتقاد داشتند با برکناری امیری و حضور شهردار مورد حمایت برخی سیاسیون در استانداری بوشهر ممکن است استقلال مدیریت شهری خدشه دار شده و به همین دلیل تصمیم گرفتند امیری را در شهرداری نگه دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان