کد خبر : 5824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

چراغ سبزِ غربی‌ها به تروریست‌ها!

چراغ سبزِ غربی‌ها به تروریست‌ها!
پس از شهادت این مجاهد وارسته و دانشمند آگاه، بسیاری از دولت‌ها، سازمان‌های بین المللی و کنشگران خارجی این رویداد تلخ را محکوم کردند اما دولت‌های اروپایی و برخی از مقامات آمریکایی مانند همیشه و طبق روال خود، رویکرد دوگانه و غرض‌داری را در پیش گرفتند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- در روزهای قبل دانشمند مجاهد و انقلابی کشورمان در عرصه هسته‌ای، مهندس محسن فخری‌زاده طی یک حمله تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

این اقدام وحشیانه و البته بزدلانه بار دیگر ثابت کرد که دشمن به دنبال نابودی توسعه و پیشرفت ملت ایران است و از این جهت و برای توقف رشد هسته‌ای ایران، دست به حذف فیزیکی و ترور دانشمندان ما می‌کند.

اما شتر در خواب بیند پنبه دانه.. چرا که این تصور دشمن متحقق نخواهد شد چرا که با ریختن خون فخری‌زاده، فخری‌زاده‌های فراوانی در کشور سبز خواهند شد همانگونه که خونِ پاک سردار دلها، قاسم‌های فراوانی را به تاب و تب انداخت.

پس از شهادت این مجاهد وارسته و دانشمند آگاه، بسیاری از دولت‌ها، سازمان‌های بین المللی و کنشگران خارجی این رویداد تلخ را محکوم کردند.

اما دولت‌های اروپایی و برخی از مقامات آمریکایی مانند همیشه و طبق روال خود، رویکرد دوگانه و غرض‌داری را در پیش گرفتند.

سخنگوی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای خواستار خویشتنداری و حفظ آرامش تمامی طرفین در این اوضاع ناپایدار شد.

وزارت خارجه آلمان بدون محکوم کردن این اقدام شنیع تنها از همه طرفها خواست از هرگونه اقدامی که منجر به تشدید بیشتر اوضاع شود خودداری کنند.

وزارت خارجه انگلیس هم صرفا به این موضع گیری بسنده کرد که دولت لندن در پی یافتن حقیقت پیرامون این حادثه است.

استفان دوجایک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد هم خواستار خویشتنداری و جلوگیری از تشدید تنش در منطقه شد.

این واکنش‌ها و رویکردها و دعوت به خویشتنداری در برابر ترور وحشیانه شهید ما، در واقع چراغ سبز نشان دادن به تروریست‌ها و قاتلان است.

قاتلانِ مکار با پشتوانه سیاست دوگانه و هدفمند دولت‌های حرف گوش کن استکبار جهانی دست به چنین جنایت‌های می‌زنند و عملا این دو طیف در برابر ملت ایران به مانند دو لبه قیچی نقش ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان