کد خبر : 5869
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
-

غیورمرد انقلاب به یاران شهیدش پیوست/اشک‌هایی که نشان از غیرت و تعصب و وطن دوستی بود

غیورمرد انقلاب به یاران شهیدش پیوست/اشک‌هایی که نشان از غیرت و تعصب و وطن دوستی بود
دکتر علی اصغر زارعی جانباز دوران دفاع مقدس و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی پس از تحمل یک دوره سخت بیماری از میان دوستان و آشنایان خود پر کشید و به یاران شهیدش پیوست.؛

به گزارش بوشهرنیوز- دکتر علی اصغر زارعی جانباز دوران دفاع مقدس و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی پس از تحمل یک دوره سخت بیماری از میان دوستان و آشنایان خود پر کشید و به یاران شهیدش پیوست.

ماندگارترین صحنه از مرحوم زارعی، قطعا همان فیلمی است که او پس از تصویب برجام اشک ریخت و با همان صدای بغض آلود خود، اعتراض خود را نسبت به برجام و نننگین بودن این قرارداد اعلام کرد.

فارغ از اینکه موافق یا مخالف برجام باشیم، با هر نظری، وقتی کسی را می‌بینیم که به خاطر تصویب یک طرح در مجلس، که آن را به ضرر منافع ملی می‌داند، اشک می‌ریزد، بعید است که او را تحسین نکنیم.

ممکن است خیلی‌ها با نظر او موافق نباشند، اما قطعا کسی نیست که بتواند به غیرت و دلسوزی او شک کند.

او می‌توانست مانند خیلی از افراد نسبت به تصویب بیست دقیقه‌ای برجام بی‌تفاوت باشد یا اینکه مانند بسیاری از نمایندگان آن چنان بی‌خیال و بی‌مسوولیت باشد که حتی یک بار متن برجام را نخواند اما آن اشکها نشان داد که زارعی چه تعصب و غیرت و احساس مسؤولیتی داشت.

درست است که آن روز بعضی‌ها گریه این مرد رزمنده و جانباز را به سخره گرفتند اما اکنون با پیش آمدن خسارت‌های فاجعه بار از قرارداد برجام، ارزش‌های واقعی آن اشک‌های مقدس معلوم شده است.

مرحوم زارعی آن روز نماد غیرت، وطن دوستی، مسوولیت پذیری، دلسوزی و تعصب نسبت به منافع و آرمان‌های ایران اسلامی بود. تاریخ به احترام این شیرمرد جبهه‌ها باید بایستد.

به تعبیری تحمل رنج بیماری برای این مرد غیرتمند انقلاب به مراتب کمتر از رنجی بود که روز نگین تصویب برجام در ۲۰ دقیقه کشید.

امروز مرحوم زارعی نماد یک فرد مسوول غیرتمند انقلابی است. کشور به همچین مسوولانی نیازمند است، مسوولانی که برای منافع ملی از جان خود مایه بگذارند و برای وطن مانند مادر بچه مرده اشک بریزند.

از این پس هر زمان که واژه غیرت را بشنویم به روح بزرگ و متعالی این غیور مرد انقلاب درود می‌فرستیم و با نفرت از مسببان وضع فعلی و تصویب‌کنندگان برجام یاد می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان