کد خبر : 5990
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
-

آئین تشییع و تدفین حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود

آئین تشییع و تدفین حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود
آئین تشییع و تدفین حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی‌نژاد روز سه‌شنبه 9 دی‌ماه رأس ساعت 14 از شهر شبانکاره تا زادگاه ابدی در آرامگاه روستای چاهزنگی خواهد بود.؛

به گزارش بوشهرنیوز- عصر روز شنبه ۶ دی‌ماه روح حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی‌نژاد پس از تحمل یک دوره بیماری و همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرای مرضیه(س) به ملکوت اعلی پیوست.

این روحانی باصفا و ساده‌زیست همواره ملجأ و مرجع مردم بوده و با اخلاق بارز و شایسته و دلسوزی عمیق با مردم ارتباط صمیمانه داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی‌نژاد عالم عاملی بود که به معنای واقعی کلمه عمر خود را صرف دین و شریعت و مکتب و مردم کرد.

این عالم برجسته پدر بزرگوار حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده سابق مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی‌نژاد مدیر مسوول بوشهرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید موسی موسوی‌نژاد و سید فتح‌الله موسوی‌نژاد هستند.

زمان تشییع

آئین تشییع و تدفین حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی‌نژاد روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه رأس ساعت ۱۴ از شهر شبانکاره تا زادگاه ابدی در آرامگاه روستای چاهزنگی خواهد بود.

گفتنی است که به دلیل شرایط کرونایی و توصیه‌های پزشکان مبنی بر عدم تجمع و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هیچگونه مراسمی در مسجد و منزل برگزار نمی‌شود و تمامی هزینه‌ها صرف امور خیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان