کد خبر : 6038
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
-

تحریف حاج قاسم توسط معاون اول ریاست جمهوری!

تحریف حاج قاسم توسط معاون اول ریاست جمهوری!
اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی در گفتگویی که با پایگاه خبری جماران داشت، خاطراتی را از شهید سلیمانی نقل کرد که بوی تحریف شخصیت و مواضع حاج قاسم، با هدف تبرئه جریان اصلاحات از گناهانی که در دو دهه اخیر مرتکب شده است را می‌دهد.؛

به گزارش بوشهرنیوز- اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در صحبتی شاذ و عجیب، در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی به خاتمی ارادت داشت «البته انتقاداتی هم داشت»!

سوال اساسی از جناب اسحاق این است که سردار مقاومت به «نه غزه نه لبنان» و «جمهوری ایرانی» ارادت داشت یا «آتش زدن عکس امام» و «هتک حرمت عاشورا»؟

آقای معاون اول! وصیت‌نامه حاج قاسم درباره براندازان چه می‌گوید؟

اساساً افراد و یا جریانی به تحریف تقطیع حوادث تاریخی و شخصیت‌های مهم دست می‌زنند که به دنبال تبرئه خود و سرپوش گذاشتن بر خطاهایی است که در گذشته انجام داده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز که ید طولایی در به مقابله برخواستن با نظام جمهوری اسلامی را دارند، از این قاعده مستثنی نیستند.

درحالی که تنها یک سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد، اسحاق جهانگیری عملیات تحریف شخصیت سپهبد شهید سلیمانی را آغاز کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی در گفتگویی که با پایگاه خبری جماران داشت، خاطراتی را از شهید سلیمانی نقل کرد که بوی تحریف شخصیت و مواضع حاج قاسم، با هدف تبرئه جریان اصلاحات از گناهانی که در دو دهه اخیر مرتکب شده است را می‌دهد.

جهانگیری در مصاحبه با جماران، با ادعای اینکه شهید سلیمانی با خاتمی هیچ اختلافی نداشت و اتفاقا آقای خاتمی را دوست می‌داشت و به او ارادت داشت، بر مواضع حاج قاسم سلیمانی در برخورد با فتنه گران سال ۷۸ و ۸۸ سرپوش گذاشته و مواضع شهید سلیمانی نسبت به خاتمی را صرفاً یک سری انتقادات خوانده و گفته است: ایشان(شهید سلیمانی) دوست داشت در حل مسائل کلی نقشی(آشتی رهبری با فتنه گران) ایفا کند. در عین حال به دوستان ما(خاتمی و دیگر فتنه گران) انتقاداتی داشت. مثلا همان جا به من می گفت دوستان باید به این مسائل عمل کنند که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

برخلاف ادعاهای جهانگیری مبنی بر دوستی شهید سلیمانی با خاتمی، باید اشاره کرد که اتفاقاً مواضع حاج قاسم، در بزنگاه‌های مهم سیاسی کشور، در مقابل مواضع خاتمی و دیگر فتنه گران بوده است.

شعار علیه اصل ولایت فقیه، شعار علیه محور مقاومت، اهانت به امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی و همچنین حرمت شکنی در روز عاشورا، اقداماتی بود که در سال ۸۸ هم‌قطاران آقای جهانگیری به رهبری خاتمی و موسوی انجام دادند. اقداماتی که کاملاً در مخالفت مشی و مرام حاج قاسم بود.

باید از اسحاق جهانگیری پرسید که چگونه امکان دارد شهید سلیمانی که اینگونه به پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب و مقدس شمردن حرمت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سفارش می‌کند، به فتنه گرانی چون محمد خاتمی که هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند، حرمت ولی فقیه را شکستند و به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جسارت کردند، ارادت داشته باشد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان