کد خبر : 6096
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
-

بی تصمیمی ،بدتصمیمی و دیرتصمیمی نتیجه مدیریت پیران

بی تصمیمی ،بدتصمیمی و دیرتصمیمی نتیجه مدیریت پیران
برخی از مدیران پیر، فرتوت و از کار گذشته ما یا بی تصمیم هستند، یا بد تصمیم هستند یا دیر تصمیم هستند که نتیجه این سه مرحله یکی است و آن عقب‌افتادگی و برگشت و پسرفت است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان بر ضرورت تحول در مدیریت کشور با حضور نیروی جوان و حزب‌اللهی تاکید کرده و فرمودند: «جوانان از ۲۲ ساله تا ۴۰ ساله می توانند در نظام مدیریت کشور تحول ایجاد کنند».

همچنین ایشان فرمودند:«زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید».

این دستور رهبری خطاب به تمام جوانان، نخبگان و همچنین مسؤولان است که باید در عرصه‌های مهم سیاسی آینده با حضور جوانان انقلابی و جهادی فضای سیاسی و مدیریتی کشور از پیران و فرتوتان پاک و منزه شود.

به صراحت باید گفت که مدیریت کشور از پیرسالاری و مدیران فرتوت و خسته رنج می‌برد، بسیاری از مشکلات کشور به این دلیل است که کسانی که در مرحله اجرا و تصمیم قرار گرفته‌اند، از اقدام به موقع و اقدام با تدبیر و تامل و اقدام کامل و جامع برخوردار نیستند.

برخی از مدیران پیر، فرتوت و از کار گذشته ما یا بی تصمیم هستند، یا بد تصمیم هستند یا دیر تصمیم هستند که نتیجه این سه مرحله یکی است و آن عقب‌افتادگی و برگشت و پسرفت است.

اعتماد به جوانان انقلابی، حزب‌اللهی، ولایی و جهادی می‌تواند تحول عظیمی در صفحه سیاسی کشور ایجاد کند و این تحول خود را در اقتصاد، فرهنگ، سیاست نشان خواهد داد.

در دوران دفاع مقدس اکثر قریب به اتفاق فرماندهان ما جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله بودند، افرادی که با روحیه جوان و انقلابی خود و با تبعیت از دستورات و منویات امام راحل شکست سنگینی را به دشمن تا بن دندان مسلح و مورد حمایت شرق و غرب وارد کند.

اکنون وقتی به پیشرفت‌های علم در بحث نانو، پزشکی، فناوری و حتی مباحث نظامی چون موشکی نگاه بندازیم، متوجه خواهیم شد که عمدتا توسط دانشمندان جوان صورت گرفته‌اند.

شرط پیشرفت، توسعه و ترقی در میدان اقتصاد، سیاست، علم و فرهنگ جوان‌گرایی است که باید در گام دوم انقلاب مدیران فرسوده جای خود را به جوانان تازه نفس بدهند.

بی جهت نیست که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید ویژه‌ای به جوانان و تازه نفسان انقلابی و حزب‌اللهی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان