کد خبر : 6166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
-

اثاثیه ۳۰ ساله اتاقی که ادعای مجلل بودن آن مطرح شد

اثاثیه ۳۰ ساله اتاقی که ادعای مجلل بودن آن مطرح شد
پس از انتشار تصاویر نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس قوه قضائیه، برخی از فعالان فضای مجازی از مجلل بودن اتاق محل نشست سخن گفتند و چنین امری را نافی امیدآفرینی برای مردم و گره گشایی از زندگی آنها دانستند اما واقعیت چیست؟ ؛

به گزارش بوشهرنیوز- روز سه‌شنبه هفته جاری، نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد؛ پس از انتشار تصاویر مرتبط با این نشست، برخی از فعالان فضای مجازی، از مجلل بودن اتاق محل نشست مزبور سخن گفتند و چنین امری را نافی امیدآفرینی برای مردم و گره گشایی از زندگی آنها دانستند.

ادعای این فعالان مجازی از مجلل بودن اتاق محل میزبانی نشست اخیر سران قوا، در شرایطی است که این اتاق قریب به سه دهه محل برگزاری شورای عالی قوه قضائیه بود اما در دوره جدید با دستور آیت‌الله رئیسی، محل جلسات شورای عالی قوه قضاییه به مکان دیگری منتقل شد و این اتاق مورد اشاره به محل میزبانی از مدعوین به دستگاه قضا اعم از مقامات مهمان خارجی و داخلی تبدیل گشت.

لازم به ذکر است که تصاویر نشان می دهد همه وسایل و اسباب اتاق مورد اشاره که ادعای مجلل بودن آن مطرح شده است، همان وسایل و اسباب قدیمی است که بیش از سه دهه است مورد استفاده می‌باشد و به استثنای فرش ماشینی، اثاثیه آن اتاق اعم از پرده‌ها و مبل‌های نشیمن آن قدیمی است و تغییری نکرده است.

آیت الله رئیسی هفته گذشته در جلسه شورای عالی قوه قضائیه خطاب به مسؤولین قضایی کشور تأکید کرد: کار مبارزه با فساد هزینه دارد، مبارزه با فساد عکس العمل برمی انگیزاند، ممکن است جیغ عده ای در بیاید به جوسازی‌ها توجه نکنید، فقط به خدا توجه کنید و اینکه مستندات و ادله پرونده کافی و دقیق باشد؛ خط قرمز همکاران قوه قضائیه غیر مستند سخن گفتن و غیر مستند حکم دادن است، مبارزه با فساد از ماموریت های اصلی قوه قضائیه است و با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان