کد خبر : 6475
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
-

تقسیم امتیازات در شهرآورد خوزستان/ تقابل جوانگرایی و فوتبال حرفه‌ای برنده نداشت

تقسیم امتیازات در شهرآورد خوزستان/ تقابل جوانگرایی و فوتبال حرفه‌ای برنده نداشت
شهرآورد خوزستان بین تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در نهایت با تقسیم امتیازات بین دو تیم همراه بود. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز در آبادان پیگیری شد و طی آن صنعت نفت پذیرای فولاد خوزستان بود. تلاش دو تیم در پایان این دیدار نتیجه ای در بر نداشت و شهرآورد خوزستان در نهایتدر عدد یک به تساوی انجامید.

در دقیقه ۶۵ این دیدار رضا خالقی فر روی ارسال بیت‌سعید توپ را با یک ضربه سر وارد دروازه فولاد کرد، اما داور این گل را مردود اعلام کرد که این تصمیم، برای دقایقی بازی را به تشنج کشاند. پس از مشورت داور با کمک خود در کنار زمین، دار این گل را پذیرفت تا میزبان از فولاد پیشی گیرد.

در مقابل اما، موسی کولی بالی در دقیقع ۷۳ این دیدار روی رد و بدل شدن توپ در درون محوطه جریمه، مقابل دروازه صنعت نفت صاحب توپ شد و با استفاده از غفلت مدافعان، دروازه فلاح زاده را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاد، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمدرضا غبیشاوی(۷۵ – علی آل کثیر )، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی(۷۵ – محمدحسین زواری)، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری(۷۹ – احمد شریعت زاده )، رضا خالقی‌فر و طالب ریکانی به مصاف فولاد خوزستان رفت.

در مقابل، جواد نکونام تیم خود را با ترکیب محسن فروزان، سید مهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، زبیر نیک‌نفس(۸۸ – سیدمحمد میری)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، لوسیانو پریرا (۶۶ – ساسان انصاری)و آیاندا پاتوسی(۶۶- شروین بزرگ ) به تقابل با صنعت نفت فرستاد.

داور این دیدار عبدالنبی پورخلف از خرمشهر بود که به همراه دو کمک خوزستانی خود، حسن ظهیری و رحیم حاجی‌پور این دیدار را قضاوت کرد. پیمان فرخی‌مهر و رضا قاسمی به عنوان دو داور اضافی این دیدا از پشت خط عرضی زمین، تیم داوری را با نظارت مسعود مرادی همراهی کردند.

پوورخلف در این دیدار پر برخورد، موسی کولیبالی (۳۴) صالح حردانی(۶۰) و محسن فروزان (۶۵) را با کارت زرد خود جریمه کرد

بالغ بر ۲۰۰ هوادار صنعت نفت از بالای ساختمان‌ها و دیوارهای مشرف به ورزشگاه تختی آبادان نظاره‌گر این دیدار بودند و صدای آنها مشوق تیم محبوب خود بود.

خالقی فر به به ثمر رساندن گل اول صنعت نفت، در جدول گلزنان لیگ چار گله شد.

در پی اعتراض نیمکت فولاد، داور سرمربی و مربی این تیم را با کارت زرد جریمه کرد و اسماعیل قنبری با کارت قرمز داور مواجه شد و نیمکت را ترک کرد.

صنعت نفت آبادا با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و در مکان سوم جدول قرار گرفت، فولاد نیز با ای تک امتیاز خارج از خانه، به امتیاز ۲۰ رسید و مکان خود را در رده ششم جدول حفظ کرد.

آبادانی‌ها در آخرین بازی نیم فصل روز شنبه ۲۵ بهمن در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت و فولاد در همین روز در اهواز میزبان شهرخودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان