کد خبر : 742
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
-

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود؛؛

اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار در بوشهر

اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار در بوشهر
بوشهرنیوز: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار، اسفندماه امسال به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر یک اتفاق هنری مهم را به همراه خواهد داشت. این رویداد، اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار است که در بوشهر برگزار خواهد شد.

 

در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار، اسفندماه امسال به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

 

این رخداد مهم هنری به همت اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و همراهی و همکاری بنیاد شهید استان و انجمن هنرهای نمایشی اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار، به صورت منطقه ای، اسفندماه در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است محدوده مناطق این جشنواره را اداره امورهنری بنیاد شهید کشور مشخص کرده و گروه های تئاتری هشت استان بوشهر، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

خاطر نشان می شود گروه های تئاتری ضروری است فراخوان جشنواره را دقیق مطالعه کنند و همه شرایط و چگونگی شرکت در این فراخوان آمده است که باید مد نظر آنها قرار گیرد.

 

 

در همین رابطه رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با بیان اینکه بازبینی آثار الزاما از طریق فیلم انجام می شود، گفته گروه‌ها تا تاریخ دهم دی ماه ۹۷ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

 

جشنواره اسفندماه ۹۷ برگزار خواهد شد و تکمیل فرم شرکت در جشنواره توسط کارگردانان محترم الزامی است.

 

یاراحمدی از همه گروه های تئاتر خیابانی هشت استان ذکر شده دعوت کرد در این جشنواره که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می شود شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان