کد خبر : 8008
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

تولید با ۲ خصوصیت کشور را به حرکت درمی‌آورد

تولید با ۲ خصوصیت کشور را به حرکت درمی‌آورد
تولید در شعار سال و در کلام رهبری معظم، دو خصوصیت مهم دارد، نخست باید متکی به دانش جدید و پیشرفت‌های علمی باشد و سپس این تولید خود اشتغال آفرینی کند. ؛
به گزارش بوشهرنیوز- سال ۱۴۰۱ هم مانند سال‌های قبل از خودش معطوف به مباحث اقتصادی شد، مبحثی که کشور علارغم رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف، در آن با چالش روبه‌رو است.
مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان انقلاب و کشور، امسال را سال تولید، اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان نام نهادند تا ریل جدیدی را برای دولت تازه‌کار سیزدهم ترسیم کرده باشند.
سالی که از جهتی مردم به دلیل بی‌تدبیری در مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی قرار دارند و از جهت دیگر دولت جدید با شعار خدمتگذاری به میدان آمده است و باید سرنوشت این شعار پاک را دید!
تولید از جهت تنگی معیشت مردم و مساله گرانی و تورم بسیار ضروری است و اهمیت آن به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و راه اصلی عبور از سختی‌های اقتصادی دوچندان است.
افزایش رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه، کاهش تورم، ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه عمومی از آثار و برکات اقتصادی تولید به شمار می‌آید.
تولید از جهت روانی نیز آثار و برکاتی دارد، بالا بردن اعتماد به نفس ملی و ایجاد احساس عزت‌مندی در ملت از جمله این آثار مهم روانی است.
تولید در شعار سال و در کلام رهبری معظم، دو خصوصیت مهم دارد، نخست باید متکی به دانش جدید و پیشرفت‌های علمی باشد و سپس این تولید خود اشتغال آفرینی کند.
اگر تولید این دو شاخصه را در خود جا داد، مطمئنا قطار توسعه و پیشرفت کشور بر ریل ایجاد شده به حرکت درمی‌آید و به وجود آوردن این بستر مستلزم کار جهادی و تفکر علمی است.
اگر تمامی این موارد برای تحقق شعار سال مدنظر مسوولان و تمام آحاد جامعه قرار بگیرد، حرکت رو به جلو در هدف‌های اقتصادی محسوس خواهد بود.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان