کد خبر : 8227
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

سوالات معنی‌دار سردار قاآنی از سران رژیم صهیونیستی/به خانه‌هایتان در اروپا برگردید

سوالات معنی‌دار سردار قاآنی از سران رژیم صهیونیستی/به خانه‌هایتان در اروپا برگردید
فرمانده نیروی قدس سپاه  تاکید کرد: «عقل خود را به کار بیندازید! عمر رژیم در حال پایان است. تا خانه‌های اروپا و آمریکا و جاهایی که روز اول در آن زندگی نکبت بار داشته‌اید گران تر نشده و این منازل که در سرزمین‌های اشغالی دارید ارزان تر نشده، توصیه ما این است که منازل خود را در سرزمین اشغالی رها کنید و به سرزمین اصلی و جایی که از آن آمده‌اید برگردید».؛

به گزارش بوشهرنیوز- سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد و در جمع مردم روزه‌دار و راهپیمایان روز جهانی قدس اظهار کرد: در سرزمین‌های اشغالی به شدت سانسور خبری انجام می‌شود و کنترل می‌کنند که خیلی از مسائل درونی آنها افشا نشود؛ اوج تبعیض نژادی و بیشترین اختلاف طبقاتی در درون رژیم صهیونیستی است چرا که یک مجموعه آدم نژادپرست هستند و این جزو ذات آنهاست؛ در دنیا هر فتنه و فسادی را که پشت آن را می‌گیرید  می‌بینید کانون ایجاد آن دست این مردم جنایتکار و فتنه انگیز است.

وی، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: یک حرف هم به این رژیم جنایتکار و آدم‌هایی که متعلق به این سرزمین نیستند و آنها را جنایتکار می‌دانیم: «عقل خود را به کار بیندازید! عمر رژیم در حال پایان است. تا خانه‌های اروپا و آمریکا و جاهایی که روز اول در آن زندگی نکبت بار داشته‌اید گران تر نشده و این منازل که در سرزمین‌های اشغالی دارید ارزان تر نشده، توصیه ما این است که منازل خود را در سرزمین اشغالی رها کنید و به سرزمین اصلی و جایی که از آن آمده‌اید برگردید».

فرمانده نیروی قدس سپاه  تاکید کرد: این فهم را داشته باشید روز قدس همچنان با استحکام تا از بین بردن همه شما ادامه پیدا خواهد کرد و مقاومت هر روز قوی‌تر از گذشته و تا نابودی شما ایستاده است. این پیام رسمی روز قدس از گلوی و حنجره تمام مسلمانان دنیا از ایران اسلامی گرفته تا اقصی نقاط عالم است.

سردار قاآنی با بیان اینکه اگر همه موارد را کنار هم بگذاریم این وعده الهی که این ملت غاصب عمر چندانی پیدا نمی‌کند در حال تحقق یافتن است، بیان داشت:  بیش از ۷۰ سال از عمر این رژیم غاصب می‌گذرد اما الان بحث‌های بسیار جدی داخل این دولت غاصب و مراکز مطالعاتی آن است که بین ۷۰ سال و ۸۰ سال، چه سالی عمر آنها تمام خواهد شد. این شعار نیست و این موضوع تحقیقاتی مراکز مطالعاتی داخل رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به حول و قوه الهی این پیروزی و موفقیت نهایی و نماز خواندن برگزار کنندگان روز قدس در مسجدالاقصی طولانی نباشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد و در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس سوالات معنی‌داری را از سران رژیم صهیونیستی پرسید و گفت: ماجرای ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی شما که برای رهگیری آن ۲ پهباد عملیات کردند چه بود؟این پهپادها از کجا رسید؟!چرا دروغ گفتید؟!حاضر نیستید حتی مردانه به مردم خودتان راست بگوئید؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان