کد خبر : 841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
-

استاندار بوشهر بر اتحاد میان اهل تشیع و تسنن تأکید کرد؛

وحدت میان شیعه و سنی در استان بوشهر/اتحادی مبارک میان امت اسلامی

وحدت میان شیعه و سنی در استان بوشهر/اتحادی مبارک میان امت اسلامی
بوشهرنیوز: در آستانه هفته وحدت استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت وحدت بین امت اسلامی، اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در استان بوشهر را بسیار خوب ارزیابی کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در آستانه هفته وحدت استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت وحدت بین امت اسلامی، اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در استان بوشهر را بسیار خوب ارزیابی کرد.

 

عبدالکریم گراوند در آیین میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسجد جامع اهل سنت بوشهر اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که قلوب امت اسلامی به هم نزدیک شود و وحدت و انسجام جامعه اسلامی بیشتر شود.

 

وی با بیان اینکه تقویت وحدت در بین امت اسلامی یک تکلیف است، تصریح کرد: وحدت و پرهیز از تفرقه در بین امت اسلامی مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و در همیشه تاریخ باید این اتحاد و همدلی وجود داشته باشد.

 

استاندار بوشهر اتحاد و همدلی را نعمتی بزرگ دانست و اضافه کرد: باید از این نعمت به خوبی مراقبت کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم که نقشه‌ها و دسیسه‌های خود برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را عملی کنند.

 

وی با بیان اینکه بقای جامعه اسلامی نیازمند باهم‌بودن و اتحاد همدلی امت اسلامی است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبران آن همواره به دنبال ایجاد وحدت در بین جوامع اسلامی بوده‌اند و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر وحدت دارند.

 

گراوند از قرآن کریم به عنوان بزرگترین سرمایه مسلمانان و اولین محور وحدت نام برد و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز از دیگر محورهای اتحاد اسلامی است که همه باید حول قرآن و پیامبر اسلام برای تقویت وحدت تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان اسلامی با همراهی برخی از سران کشورهای اسلامی برای جنگ‌افروزی در سطح منطقه بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا بین امت‌های اسلامی جنگ و کشتار راه بیاندازند و اکنون در برخی مناطق شاهد وقوع جنگ‌هایی هستیم.

 

استاندار بوشهر تاکید کرد: در استان بوشهر شاهد و اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین امت اسلامی هستیم و همه اهل سنت و تشیع علاقمند به این نظام و انقلاب هستند و وحدت بسیار خوبی وجود دارد.

 

وی گفت: باید مراقبت کنیم که این اتحاد و همدلی دچار مشکل نشود و اجازه ندهیم که دشمنان به خواست خود مبنی بر تفرقه امت اسلامی دست یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان