کد خبر : 8472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
-

عجیب اما واقعی؛

تنش لفظی بین دو معاون شرکت برق استان بوشهر/فرزند برای دفاع از پدرش وارد اداره شد!

تنش لفظی بین دو معاون شرکت برق استان بوشهر/فرزند برای دفاع از پدرش وارد اداره شد!
بوشهرنیوز: اتفاقی که اخیرا در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روی داد بسیار زشت و ناپسند بوده که لازم است هم مدیران ارشد وزارت نیرو و هم استاندار بوشهر سریعا واکنش نشان داده و هر چه سریع تر برای سرو سامان دادن به این شرکت دست به کار شوند؛

به گزارش بوشهرنیوز، اختلاف و تنش بین دو معاون شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موجب شد فرزند یکی از معاونین به همراه دوستش در دفاع از پدر به محوطه این شرکت آمده که با دخالت کارکنان شرکت توزیع موضوع ختم به خیر شد.

 

این اتفاق البته در شبکه های مجازی به ویژه واتس آپی بازتاب داشت و برخی با بیان این که چرا دولت هنوز مدیران و معاونین دولت روحانی در استان بوشهر را تغییر نمی دهد، خواستار تغییر مدیران و معاونین قبلی و جایگزینی آن ها با مسئولین همفکر و معتقد به دولت آیت الله رییسی شدند.

 

البته شنیده های بوشهرنیوز حاکیست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در لیست تغییرات قراردارد اما به نظر می رسد فرارسیدن گرما یکی از مهم ترین دلایل به تعویق افتادن این تغییر باشد.

 

به هر حال؛ اتفاقی که اخیرا در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روی داد بسیار زشت و ناپسند بوده که لازم است هم مدیران ارشد وزارت نیرو و هم استاندار بوشهر سریعا واکنش نشان داده و هر چه سریع تر برای سرو سامان دادن به این شرکت دست به کار شوند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان