کد خبر : 8518
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
-

علی رغم تعطیلی ادارات در استان های همجوار؛

هوای آلوده بوشهر و خواب مسئولین!

هوای آلوده بوشهر و خواب مسئولین!
بوشهرنیوز: در تهران، کرج، اصفهان و دیگر شهرهای کشور نیز با مشاهده آلودگی هوا نسبت به تعطیلی ادارات و دستگاه های دولتی اقدام می کنند اما استان بوشهر ظاهراً در تعطیل کردن ادارات دولتی دچار تردیدهایی بوده که گاها مانع از تصمیم گیری های صحیح می شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در حالی که میزان غلظت ریزذرات آلاینده در چهار شهرستان استان بوشهر بالا رفته و سلامت شهروندان بوشهری به مخاطره افتاده است اما مسئولین استان از تعطیلی ادارات و دستگاه های دولتی خودداری کردند.

 

امروز سه شنبه، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ به دلیل غلظت آلودگی در برخی نقاط استان بوشهر سطح دید رانندگان نیز کاهش یافت.

 

بر اساس گزارش های دریافتی، هوای چهار شهرستان گناوه، دیلم، بوشهر و برازجان در وضعیت خطرناک قرار دارد اما کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان ادارات و دستگاه های دولتی را تعطیل نکرده است.

 

این در حالیست که استان همجوار بوشهر یعنی خوزستان به محض اطلاع از آلودگی هوا در برخی روزهای هفته، کارگروه هماهنگی اضطرار سریعا ادارات و دستگاه های دولتی را تعطیل کرده و به مردم نیز اطلاع رسانی می کند.

 

در تهران، کرج، اصفهان و دیگر شهرهای کشور نیز با مشاهده آلودگی هوا نسبت به تعطیلی ادارات و دستگاه های دولتی اقدام می کنند اما استان بوشهر ظاهراً در تعطیل کردن ادارات دولتی دچار تردیدهایی بوده که گاها مانع از تصمیم گیری های صحیح می شود.

 

در این بین اما به دلیل همین تردیدها، گروه های سنی پرخطر یعنی افراد سالخورده، کودکان و حتی بیماران قلبی و تنفسی سلامتشان در معرض تهدید قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان