کد خبر : 8759
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۳
-

در استان فارس انجام گرفت؛

کودتای سیاسی- انتخاباتی مدعیان ولایتمداری و بومی گرایی بوشهری

کودتای سیاسی- انتخاباتی مدعیان ولایتمداری و بومی گرایی بوشهری
این افراد که بعضا با هم اختلاف نظر و سلیقه دارند، به رهبری یک فرد بانفوذ برای تغییر فضای سیاسی و انتخاباتی وارد عمل شده‌اند که می‌توان از آن به عنوان کودتای سیاسی انتخاباتی تعبیر کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز– بر اساس اخبار به دست آمده عده‌ای از فعالین سیاسی که به نوعی حمایت از دولت را یدک می‌کشند، در استان فارس یک نشست محرمانه برای تغییر در فضای مدیریتی استان بوشهر و هدفگذاری برای انتخابات آتی مجلس خبرگان و شورای اسلامی تشکیل دادند.

افرادی متفاوت بر میز کودتا

این افراد که بعضا با هم اختلاف نظر و سلیقه دارند، به رهبری یک فرد بانفوذ برای تغییر فضای سیاسی و انتخاباتی وارد عمل شده‌اند که می‌توان از آن به عنوان کودتای سیاسی انتخاباتی تعبیر کرد

اکنون برای فضای عمومی، پرسش‌هایی در رابطه با برگزاری این نشست محرمانه توسط افراد مدعی ولایتمداری و بومی‌گرایی پیش آمده است.

اگر این نشست مشکل ندارد چرا مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی استان بوشهر از آن بی‌خبر هستند، چرا باید قید محرمیت به این جلسه بچسبد در حالی که این افراد اصرار دارند که مردم محرم هستند. این نخستین توهین به مردم استان بوشهر از سوی این افراد است.

تصمیم گرفتن برای بوشهر در فارس

مساله دوم این است که این نشست که در رابطه با مسائل استان بوشهر است در استان فارس برگزار می‌شود، چه دستهایی پشت پرده است؟ مگر بوشهر که آوازه شکوه آن همه جا طنین‌انداز است نیاز به پدرخوانده دارد؟

استان فارس همواره به دنبال این بوده که استان بوشهر را زیر مجموعه خود تلقی کند، در حالی که این استان پر ظرفیت مستقل است و بزرگان این استان برای استقلال آن حماسه‌ها خلق کردند، اکنون این گروه استقلال این استان را به سخره گرفته‌اند و برای بوشهر در فارس تصمیم می‌گیرند.

این افراد با این اقدام مضحک خود، به مردم بوشهر توهین کردند و بر همین اساس نزد این مردم ولایتمدار هیچ جایگاه و ارزشی ندارند.

این افراد اگر سکاندار مسولیت‌ها باشند و مناصب را در اختیار بگیرند، تمام منافع و سرمایه بوشهر را دو دستی تقدیم فارس می‌کنند.

مدعیان ولایت که بی‌توجه به منویات رهبری هستند

این افراد که در زبان خود را حامی دولت و رئیس جمهور می‌دانند، با این اقدام خود در برابر حجت‌الاسلام رئیسی و دولت او ایستادند و با این نشست‌های بد وقت، به دنبال ضربه به دولت امیدافرین و مردمی هستند.

این نشست‌های مساله‌‌دار، برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب است. رهبری همواره بر وحدت، یکپارچگی و اخوت تاکید نموده‌اند اما این اقدام اخیر، موجب تفرقه، اختلاف افکنی و تضعیف دولت می‌شود.

اگر این افراد برای وضع موجود پیشنهاد یا راه کاری دارند، شفاف و روشن عنوان کنند چرا باید محرمانه و در استان دیگر برای استان بوشهر تصمیم گرفته شود، این کودتا حق این استان ولایتمدار نیست، این رفتارها تداعی همان مسیر عطارزاده و افراشته است.

متأسفانه این گروه اندک ولایت را زمانی می‌پذیرند که حول و محور منافع آنها باشد، اما زمانی که منفعت آنها به خطر افتد، دیگر توجه به ولایت و منویات رهبری ندارند.

ضرورت عذرخواهی

این گروه باید برای تضعیف استان بوشهر عذرخواهی کنند و ما از از نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین استاندار خواستاریم که نسبت به این گروه موضع خود را اعلام کنند و برخورد سریع داشته باشند.

ما نیز به عنوان رسانه به این افراد اخطار و هشدار می‌دهیم که دست از این اقدامات منفعت‌طلبانه و تفرقه‌افکن بردارند و از مردم استان بوشهر عذرخواهی کنند در غیر این صورت نام آنها را به افکار عمومی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان