کد خبر : 9123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
-

با نگاهی به وضعیتِ فعلی ادارات استان؛

دهن کجیِ مدیرانِ باقی مانده از دولت روحانی به دولت سیزدهم در ادارات استان بوشهر

دهن کجیِ مدیرانِ باقی مانده از دولت روحانی به دولت سیزدهم در ادارات استان بوشهر
بوشهرنیوز: مدت زمان زیادی به انتخابات مجلس دوازدهم باقی نمانده است و اگر از هم اکنون چاره ای برای این مدیران دو زیست و خطرناک اندیشیده نشود شکست جریان انقلابی با توجه به رانت ها، نفوذ و دیگر اختیارات جریانِ مخالف و باقی مانده از دولت قبل در ادارات استان، محتمل خواهد بود.؛

بوشهرنیوز– حدود یک سال و نیم از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته است اما هنوز برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی استان بوشهر از حضور مدیران باقی مانده از دولت روحانی رنج می برند.

 

مردمی که در سال ۱۴۰۰ به امید تغییرِ وضع موجود به برنامه های انتخاباتی آیت الله رییسی رای دادند شاید فکر نمی کردند که نمایندگان ارشد دولت در استان ها پس از گذشت یک سال و نیم همچنان بر نگه داشتنِ مدیران باقی مانده از دولت روحانی پافشاری کرده و عملا نیروهای انقلابی را در وضعیت نامناسبی قرار دهند.

 

چند روز قبل بود که مدیر امور اداریِ یکی از ادارات استان بوشهر که از قضا مدیر ارشد وی هم از مدیران دولت روحانی می باشد در نشستی گفته بود که دولت رییسی به ما نیاز داشته و با ادبیات بسیار سخیف و زشتی از خجالت دولت سیزدهم درآمد!

 

این اداره که مدت هاست نیروهای انقلابی در آن هیچ جایگاهی ندارند این روزها در دست مدیران و معاونینی قرار گرفته که هیچ اعتقاد و عُلقه ای به برنامه ها و اهداف دولت سیزدهم نداشته و از هم اکنون نیز خود را آماده پیروزیِ رقیبِ آیت الله رییسی در انتخابات پیش رو می کنند.

 

قطعا این مدیران در انتخابات مجلس آینده نیز توان و ظرفیت خود را معطوف به پیروزیِ نیروهای مخالف دولت سیزدهم خواهند کرد تا زمینه را برای موفقیت دولت مورد علاقه خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده فراهم کنند.

 

البته این موضوع بارها توسط نیروها و رسانه های انقلابی به اطلاع مسئولین ارشد استان بوشهر رسانده شده است اما به نظر می رسد فعلا گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.

 

مدت زمان زیادی به انتخابات مجلس دوازدهم باقی نمانده است و اگر از هم اکنون چاره ای برای این مدیران دو زیست و خطرناک اندیشیده نشود شکست جریان انقلابی با توجه به رانت ها، نفوذ و دیگر اختیارات جریانِ مخالف و باقی مانده از دولت قبل در ادارات استان، محتمل خواهد بود.

 

باید دید در نهایت سیاست مدیران ارشد استان بوشهر در این زمینه چیست و آیا مسئولین مهم و تاثیرگذار استان سرانجام اهمیت این موضوع حساس را درک خواهند کرد یا خیر؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان