کد خبر : 9366
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
-

سفیر نیکاراگوئه در ایران مطرح کرد؛؛

عقد خواهرخواندگی بین بوشهر و شهر بلوفیلدز نیکاراگوئه

عقد خواهرخواندگی بین بوشهر و شهر بلوفیلدز نیکاراگوئه
بوشهرنیوز: رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر بوشهر گفت: خواهرخواندگی بوشهر و شهر بلوفیلدز نیکاراگوئه می‌تواند به پیشبرد اهداف مدیریت شهری در این شهرها کمک کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: برای نیکاراگوئه بسیار مهم و حائز اهمیت است تا بوشهر با شهر بلوفیلدز تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا کند.

 

ایساک لنین براوو اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهم و متحد نیکاراگوئه است که با چنین ارتباط مستحکمی حضور در بوشهر با برخورداری از فرهنگ ویژه، مایه فخر و مباهات است.

 

سفیر نیکاراگوئه در ایران افزود: در این اواخر روابط استراتژیک ایران و نیکاراگوئه تقویت شده و سفر ۲ ماه آینده رئیس جمهور ایران به کشور ما به تعمیق بیشتر روابط دو کشور کمک خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: برای نیکاراگوئه بسیار مهم و حائز اهمیت است تا بوشهر با شهر بلوفیلدز تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا کند چراکه این مهم زمینه‌ساز اجرای پروژه‌هایی مشترک برای دو شهر یاد شده خواهد شد.

 

لنین براوو اظهار کرد: استان بوشهر از لحاظ تجاری ظرفیت بسیار زیادی دارد که این ظرفیت می‌تواند به توسعه روابط تجاری ایران و نیکاراگوئه کمک کند.

 

وی یادآور شد: کشور نیکاراگوئه به‌عنوان متحد ایران تمایل دارد تا روابط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود را با ایران تقویت کند.

 

عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: خواهرخواندگی بوشهر و شهر بلوفیلدز نیکاراگوئه می‌تواند به پیشبرد اهداف مدیریت شهری در این شهرها کمک کند.

 

حیدر رفاهی که ریاست کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر را در اختیار دارد،  افزود: بوشهر شهری تاریخی و متمدن و برخوردار از فرهنگی غنی است و دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی است. امیدواریم حضور شما در این بندر کهن که قدمت آن به بیش از پنج هزار سال می‌رسد، شروع روابط دوستانه و پرمنفعتی بین این دو بندر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان