کد خبر : 947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
-

در آستانه شب یلدا؛

عرضه آجیل و خشکبار زیر نظارت نهادهای بازرسی بوشهر/قیمتها در معرض دید

عرضه آجیل و خشکبار زیر نظارت نهادهای بازرسی بوشهر/قیمتها در معرض دید
بوشهرنیوز: در آستانه شب یلدا، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشدید نظارت بر قیمت‌ها خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در آستانه شب یلدا، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشدید نظارت بر قیمت‌ها خبر داد.

رضا جمالی از افزایش گشت‌های نظارتی در سطح بازار خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار داریم و هیچ اغماض و چشم‌پوشی در برخورد با تخلفات نخواهیم داشت.

وی یکی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر را تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های سهمیه بگیر مواد غذایی استان دانست و ادامه داد: در آستانه شب یلدا نظارت‌ها و گشت‌های نظارتی افزایش یافته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت اقلام پرمصرف مردم خاطرنشان کرد: همه فروشندگان موظف به درج قیمت روی اقلام و ارائه فاکتور هستند.

وی با اشاره به آغاز گشت مشترک اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان بوشهر بر بازار آجیل و خشکبار بیان کرد: قیمت‌های بازار  آجیل و خشکبار به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و نظارت‌ها تا عید نوروز ادامه دارد.

جمالی با تاکید بر اینکه لیست قیمت‌های آجیل و خشکبار باید در معرض دید عموم باشد افزود: همه فروشندگان آجیل و خشکبار موظف هستند بر روی این اقلام قیمت‌های فروش را درج کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان