کد خبر : 9678
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
-

انتقاد نماینده بوشهر از هزینه‌کرد اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در جنوب استان؛

نماینده مقابلِ نماینده

نماینده مقابلِ نماینده
بوشهرنیوز: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل همراهی نکردن نماینده جنوب استان بوشهر تاکنون آثار این اعتبارات در استان دیده نشده و همچنان براساس روال قبل از محل مسئولیت‌های اجتماعی حداقل‌ها هزینه می‌شود و بیشترین رویکرد به سمت جنوب این استان است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عبدالکریم جمیری در نشست خبری با رسانه‌ها در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اظهار کرد: در سال‌های گذشته مبالغ حداقلی در این خصوص مصوب و عملیاتی می‌شد که در این دوره اصرار ما بر استفاده حداکثری از این فرصت در قالب یک برنامه مشخص و توزیع آن براساس کار کارشناسی در مناطق میزبان بود.

 

وی افزود: ثمره این تلاش‌ها تصویب یک هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی از محل اعتبارات پتروشیمی، گاز و نفت برای استان بوشهر بود که این مبلغ چند برابر مبالغ تخصیص یافته سال‌های گذشته است.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل همراهی نکردن نماینده جنوب استان بوشهر تاکنون آثار این اعتبارات در استان دیده نشده و همچنان براساس روال قبل از محل مسئولیت‌های اجتماعی حداقل‌ها در منطقه هزینه می‌شود و بیشترین رویکرد به سمت جنوب استان است.

 

وی بیان کرد: این درحالی است که حداقل آنچه سهم نفت است به دلیل وجود مناطق نفتی خارگ، فلات قاره، بهرگان و گوره در بوشهر، گناوه و دیلم باید به این مناطق نیز اختصاص یابد.

 

جمیری اضافه کرد: پیگیری‌ها تاکنون در این زمینه موثر نبوده و انتظار می‌رود اصل موضوع در خصوص قانونمندی و توزیع عادلانه اعتبارات پیش بینی شده از محل مسئولیت‌های اجتماعی به شکل استانی و براساس شاخص‌های توزیع اعتبار با دقت بیشتر و برنامه‌ریزی انجام و در برنامه هفتم نیز به تصویب برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان