کد خبر : 9698
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
-

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۲ قاتل مسلح در بوشهر خبر داد؛

غافلگیریِ قاتلین

غافلگیریِ قاتلین
بوشهرنیوز: سوسنی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر با اقدامات فنی و پلیسی به ۲ نفر مظنون و با شناسایی محل اختفای آنها پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲ قاتل مسلح که اقدام به قتل ۲ شهروند دشتستانی کرده بودند در بوشهر دستگیر شدند.

 

سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: با اعلام مفقودی ۲ جوان ۲۰ و ۳۰ ساله دشتستانی به پلیس ۱۱۰، پرونده‌ای در پلیس آگاهی مورد بازگشایی قرار گرفت.

 

وی افزود: پیگیری‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان نشان داد که موضوع فقدان این جوانان با قتل در هم آمیخته است.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری‌ سرنخ‌های موجود، آخرین مکان افراد مفقودی شناسایی و با حضور مأموران در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان بوشهر اجساد آنها که به وسیله اسلحه جنگی به قتل رسیده بودند کشف شد.

 

سوسنی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر با اقدامات فنی و پلیسی به ۲ نفر مظنون و با شناسایی محل اختفای آنها پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک ارائه شده به قتل ۲ جوان ۲۰ و ۳۰ ساله دشتستانی اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: از متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در قتل کشف شد.

 

سوسنی گفت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان