کد خبر : 9701
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
-

در نشست شورای مسکن استان بوشهر؛

استاندار بوشهر به بانک ها تذکر داد

استاندار بوشهر به بانک ها تذکر داد
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر با تذکر شدید به مدیران بانکی استان از آنها خواست منابع شبکه بانکی را مطابق با قوانین و بخشنامه ها برای ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهند و گرنه جایی در استان ندارند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، احمد محمدی زاده در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار کرد: دولت با برنامه‌های متنوع در عرصه ساخت مسکن، نهضتی در کشور آغاز کرده که نیازمند همراهی و همکاری بانک ها در این بخش است.

 

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که در بخش عمده ای از استان های کشور، با همکاری شبکه بانکی شاهد تسریع در ساخت مسکن هستیم و انتظار داریم شبکه بانکی استان بوشهر نیز مطابق با ضوابط و مقررات و بخشنامه های موجود منابع خود را در اختیار ساخت مسکن قرار دهد و سخت گیری های بدون جهت و بی مورد انجام ندهد.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: هرچند استان بوشهر از جمله استان های برتر کشور در حوزه نهضت مسکن ملی است اما در صورت همراهی کامل شبکه بانکی شاهد تسریع در ساخت و تحویل مسکن به مردم استان خواهیم بود.

 

به نوشته ایرنا، محمدی زاده یادآور شد: ارائه تسهیلات به ساخت مسکن در قالب خودمالکی، بافت فرسوده، اجاره ۹۹ ساله به شرط تملیک، جوانی جمعیت و تسهیلات روستایی از جمله برنامه های دولت برای خانه دار شدن مردم است که سعی می کنیم با برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران بانک های استان، روند اجرایی کار را دنبال کنیم.

 

وی عنوان کرد: در این جلسات هفتگی میزان تعهدات هر بانک برای هر شهرستان استان به شکل مجزایی بررسی می شود و اگر عدولی از طرف هر بانکی برای اجرای تعهدشان مشاهده شود، با مدیر آن بانک در استان خداحافظی کرده و مدیرانی متناسب و معتقد به سیاست های دولت جایگزین می شوند.

 

استاندار بوشهر تاکید کرد: برنامه های استان در حوزه مسکن در ۲ قالب ۶ ماه اول و دوم تنظیم شده و اگر چه استان بوشهر در حوزه ساخت مسکن جایگاه ویژه ای در کشور به عنوان پیشگام این بخش دارد اما اگر یک روز زودتر مردم صاحب خانه شوند، ارزشمند است.

 

محمدی زاده بیان کرد: البته بر مشکلات شبکه بانکی در استان نیز واقف هستم و هر جایی که مدیران بانکی استان نیاز داشته باشند برای رفع مشکلات آنها به خصوص در حوزه ارائه تسهیلات محتلف به مردم و به ویژه در بخش مسکن در کنار آنها هستیم و از مرکز برای رفع مشکلات  آنها پیگیری می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان