کد خبر : 9718
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
-

نیک روش: پارک 135 هکتاری در بوشهر ایجاد می شود؛

انقلابی در فضای سبز بوشهر

انقلابی در فضای سبز بوشهر
بوشهرنیوز: اکنون با سخنان اخیر رییس شورای شهر بوشهر در صورتی که پروژه های نام برده شده درخصوص ایجاد فضای سبز به مرحله اجرا و سپس بهره برداری برسد می توان شاهد انقلابی در حوزه فضای سبز بوشهر بود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد.

 

وحید نیک روش با اشاره به توجه جدی شورای ششم به توسعه فضای سبز شهری گفت: ایجاد پارک ۱۳۵ هکتاری در مجاورت بزرگراه شهید گرد در دستور کار شورا قرار دارد.

 

وی همچنین از احداث پارک ۱۹هکتاری بین دو محله تنگک دوم و سوم خبر داد و گفت که هم اکنون پنج هکتار آن طراحی شده است.

 

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر توسعه پارک ساحلی مقابل محله شغاب و همچنین ایجاد پارک در اراضی آزاد شده از پارک شغاب تا پارک دانشجو را از دیگر برنامه های شورای ششم برای ارتقاء سرانه فضای سبز در بوشهر عنوان کرد.

 

وی به توسعه پارک باغ بهزاد و احداث پارک لیل اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای سبز شهر بوشهر به استانداردهای ملی خواهد رسید.

 

به گزارش بوشهرنیوز، شورای ششم شهر بوشهر که می توان آن را عمرانی ترین شورا تاکنون نام برد، در دو سال گذشته پروژه های مهمی را در مرکز استان به بهره برداری رسانده است.

 

افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی به عنوان پروژه برجای مانده از دوره های قبل، راه اندازی چرخ و فلک بوشهر، کلنگ زنی و افتتاح بزرگراه شهید گرد به عنوان یکی از مهم ترین گذرهای مرکز استان که محلات جنوبی را از بن بست خارج کرده به همراه چندین پروژه مهم دیگر این شورا را در حوزه عمران شهری از دیگر شوراها پیش انداخته است.

 

اکنون با سخنان اخیر رییس شورای شهر بوشهر در صورتی که پروژه های نام برده شده درخصوص ایجاد فضای سبز به مرحله اجرا و سپس بهره برداری برسد می توان شاهد انقلابی در حوزه فضای سبز بوشهر بود.

 

به بیان دیگر با اجرای پروژه های نام برده شده نه تنها بوشهر به استانداردهای ملی در حوزه فضای سبز خواهد رسید بلکه مکان های مناسبی برای استفاده خانواده ها و جوانان بوشهری ایجاد خواهد شد.

 

قطعا شهر بوشهر با توجه به اقلیم خشکی که دارد نیازمند اجرای پروژه های متعدد فضای سبز بوده که به نظر می رسد شورای ششم با درک این مهم، در مسیر ایجاد فضاهای جدید سبز و همچنین تبدیل آنان به تفرجگاهی زیبا برای استفاده ساکنین مرکز استان گام برمی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان