کد خبر : 9791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
-

با نگاهی به اسامی نامزدهای احتمالی؛

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان پرجنب و جوش اما پیچیده

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان پرجنب و جوش اما پیچیده
بوشهرنیوز: شنیده های انتخاباتی از حوزه دشتی و تنگستان نشان می دهد که در انتخابات مجلس دوازدهم از این حوزه، پیچیدگی های بسیاری وجود دارد که رای آوردن هر یک از نامزدها را سخت کرده است.؛

بوشهرنیوز- نگاهی به وضعیت انتخابات در حوزه های مختلف استان بوشهر نشان می دهد در حال حاضر حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان به نسبت سایر حوزه های استان بوشهر دارای جنب و جوش و البته پیچیدگی بیشتری است.

 

برخی کارشناسان و نخبگان سیاسی استان بوشهر انتخابات این دوره دشتی و تنگستان را پیچیده تر از دوره های گذشته می دانند. حتی برخی نخبگان سیاسی اجتماعی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوره از استان را از دیگر حوزه های استان بوشهر پیچیده تر ارزیابی می کنند.

 

بررسی های نشان می دهد غلامحسین کرمی از مدت ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است. وی مدتی است فعالیت های رسانه ای خود را بیشتر از قبل کرده و حتی مدل تیترهای خبرهای خود در فضای مجازی را تغییر داده است.

 

خبرهای دریافتی حاکیست در حوزه دشتی و تنگستان جدی ترین رقیب کرمی، سهراب انبارکی خواهد بود. وی که مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور بوده است به دلیل نزدیکی با کرمی می تواند رقیبی جدی برای آرای نماینده فعلی دشتی و تنگستان باشد.

 

روح اله زارعی کوشا(جعفری) نیز از دیگر نامزدهای انتخاباتی دشتی و تنگستان خواهد بود. وی که پیشتر رییس مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر بوده، تاکنون نشست های متعددی در حوزه دشتی و تنگستان برگزار کرده است. گفته می شود زارعی کوشا نیز می تواند شانس برنده شدن در این حوزه را داشته باشد.

 

البته برخی از سیاسیون دشتی و تنگستان از حضور پورفاطمی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز سخن گفته و اعتقاد دارند حضور وی می تواند تا حدودی پیش بینی های کنونی را برهم بزند.

 

برخی از گروه های سیاسی نیز از کاندیداتوری علی افراشته از حوزه دشتی و تنگستان سخن می گویند. استاندار اسبق بوشهر که در دوره گذشته از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نتوانسته بود به بهارستان راه یابد گفته می شود درصدد است اقبال خود را از حوزه دشتی و تنگستان امتحان کند.

 

به هر حال، شنیده های انتخاباتی از حوزه دشتی و تنگستان نشان می دهد که در انتخابات مجلس دوازدهم از این حوزه، پیچیدگی های بسیاری وجود دارد که رای آوردن هر یک از نامزدها را سخت کرده است.

 

باید دید کدام یک از این افراد در صورت احراز صلاحیت خواهند توانست آرای مردم را بیشتر به سوی خود جلب کنند و منتخب مردم حوزه دشتی و تنگستان در دوره آتی مجلس شورای اسلامی شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان