کد خبر : 9798
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
-

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان مطرح کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت هلال احمر برای تقویت هویت ملی و دینی

بهره‌مندی از ظرفیت هلال احمر برای تقویت هویت ملی و دینی
بوشهرنیوز: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: می‌توان از ظرفیت هلال احمر برای تقویت هویت فرهنگی، ملی و دینی نسل جوان سرمایه گذاری کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری یکشنبه ۱۱ تیر در دیدار مدیرعامل، معاونان و مدیران هلال احمر استان بوشهر با اشاره ضرورت روحیه جهادی در خدمت به نظام اظهار کرد: هلال احمر از زمان تشکیل تاکنون همواره نهادی خدمتگزار به مردم بوده است.

 

وی بیان کرد: حضور در صحنه‌های سخت، دشوار و حفظ جان و کرامت انسان‌ها از وظایف مهم هلال احمر بوده و این مجموعه نشان داده در خدمت به انسانها، ملیت، قومیت و نژاد تاثیری در انجام وظایف آن‌ها نداشته است.

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هلال احمر همواره به فکر مردم و همراه ایشان بوده و از سیره ائمه و اهل بیت که همان وقف خود برای خدمت به مردم است پیروی می‌کند.

 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اهل بیت (ع) با همه منزلت و جایگاهی که داشتند با خشوع و خضوع به کمک مردم می‌شتافتند، گفت: مجموعه هلال احمر نیز خود را وقف خدمت به مردم و جامعه کرده و حفظ آبروی نیازمندان که از نشانه‌های مهم فرهنگ دینی ما هم هست در دستور کار قرار داده است.

 

وی گفت: مردم همیشه از هلال احمر به نیکی یاد می‌کنند، این مجموعه نه تنها مطالبه گر نیستند بلکه همواره خدمتگزار بوده‌اند.

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: ظرفیت موجود در هلال احمر برای جذب نسل جوان به کانون عاطفه، مهر و محبت بسیار مهم و تاثیر گذار است و در زمانی که دشمنان به دنبال این هستند که هویت ملی نسل جوان ما را بگیرند، می‌توان از ظرفیت هلال احمر برای تقویت هویت فرهنگی، ملی و دینی نسل جوان سرمایه گذاری کرد.

 

حسینی بوشهری یادآور شد: باید پاسدار خون شهدا بوده و همواره راه آنان را ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان