کد خبر : 980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
-

آب بوشهر در چه وضعیتی است؟؛

اولویت آب در بوشهر با طراحی های جدید آب شیرین کن و کف شکنی چاه ها

اولویت آب در بوشهر با طراحی های جدید آب شیرین کن و کف شکنی چاه ها
بوشهرنیوز: آب، مایع حیات و رویاننده هر چیز، همیشه اولویت اصلی در توسعه کشورها بوده است.این نکته ای است که استاندار بوشهربا یادآوری اجرای پروژه‌های جدید آب‌شیرین‌کن و کف شکنی چاه‌ها در سطح استان و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب استان بوشهر به آن اشاره کرده است.؛
به گزارش بوشهرنیوز؛ آب، مایع حیات و رویاننده هر چیز، همیشه اولویت اصلی در توسعه کشورها بوده است.این نکته ای است که استاندار بوشهربا یادآوری اجرای پروژه‌های جدید آب‌شیرین‌کن و کف شکنی چاه‌ها در سطح استان و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب استان بوشهر به آن اشاره کرده است.

 

عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در سال‌های اخیر با کمبودهایی در زمینه تامین منابع آبی روبرو بوده است و تابستان امسال نیز فصل سختی برای مردم استان بود.

 

وی به مشکلات کم‌آبی در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله دشتستان در تابستان امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا ضروری است که تمرکز ویژه‌ای بر تکمیل به‌موقع پروژه‌های آبرسانی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شود.

 

استاندار بوشهر از اجرای پروژه‌های جدید آب‌شیرین‌کن و کف شکنی چاه‌ها در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های آبرسانی اولویت تخصیص اعتبار در استان بوشهر است و امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای تسریع در تکمیل پروژه‌های آبرسانی استان بیان کرد: با تکمیل پروژه‌های آبرسانی و بهره برداری از آنها مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه آب رفع می‌شود.

 

گراوند رفع نیازهای اساسی مردم را به عنوان رویکرد اصلی در تقسیم اعتبارات عنوان کرد و افزود: باید ۱۰۰ درصد اعتبارات پروژه‌های آبرسانی تخصیص باید تا شاهد تکمیل پروژه‌ها و رضایت‌مندی مردم باشیم.

 

وی خواستار تسریع در اجرای آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر و ۱۷ هزار متر مکعبی برازجان شد و گفت: تامین به موقع اعتبار این پروژه‌ها و نظارت دقیق برای تکمیل آنها در موعد مقرر مورد تاکید قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان