کد خبر : 9801
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
-

با نگاهی بر بازار؛

مرغ ۹۱ هزار تومانی در بوشهر

مرغ ۹۱ هزار تومانی در بوشهر
بوشهرنیوز: به نظر می رسد مرغ 73 هزار تومانی مدتی است در بازار وجود نداشته و عرضه کنندگان زیربار فروش این محصول به قیمت مصوب نمی روند.؛

بوشهرنیوز- در حالی که مسئولین در استان بوشهر بارها اعلام کردند که قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در این استان بر اساس نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان است اما این روزها قیمت این محصول همچنان در کانال ۹۰ هزار تومان قرار دارد.

 

البته قیمت مرغ در هفته های گذشته هم هیچ گاه به ۷۳ هزار تومان نرسید و اکثر مراکز عرضه مرغ به ازای هر کیلوگرم مرغ مبلغ ۹۱ هزار تومان را در تابلوهای قیمتی خود ثبت می کردند.

 

به نظر می رسد مرغ ۷۳ هزار تومانی مدتی است در بازار وجود نداشته و عرضه کنندگان زیربار فروش این محصول به قیمت مصوب نمی روند.

 

در حالی که مسئولین نظارتی استان و شهرستان بوشهر از افزایش بازرسی ها برای مقابله با گرانفروشی خبر می دهند اما مراکز عرضه مرغ به خبرنگار بوشهرنیوز اعلام کردند که گرانی قیمت مرغ ارتباطی به خرده فروشی ها نداشته و مسئولین می بایست جلوی افزایش قیمت را در عمده فروشی ها یا مرغداری ها بگیرند.

 

متاسفانه بازار مرغ در چند سال اخیر دارای التهابات بسیاری بوده و هرازچندگاهی مردم شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت آن در بازار هستند به طوری که هر روز سفره مردم از وجود مرغ کمرنگ تر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان