کد خبر : 9836
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
-

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر عنوان کرد؛

کاهش خدمات تعویض پلاک در بوشهر از چند روز به یک ساعت

کاهش خدمات تعویض پلاک در بوشهر از چند روز به یک ساعت
بوشهرنیوز: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: دستگاه تولید پلاک خودرو تهیه شده توسط مهندسان توانمند داخلی، در مرکز این استان آغاز بکار کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سرهنگ حمیدرضا خضری‌تنگستانی اظهار کرد: با راه‌اندازی مرکز یاد شده استان بوشهر اکنون از استان‌های پیشرو در بهره‌گیری از دستگاه داخلی تولید پلاک خودرو در کشور است و با فعالیت این دستگاه سرعت خدمات تعویض پلاک در این استان رشد چشمگیری به خود می‌گیرد.

 

وی افزود: تا پیش از این برای پاسخ مراجعه کنندگان باید پلاک در تهران تولید و به بوشهر می‌رسید که این فرایند چند روز زمان می‌برد ولی اکنون این خدمت در حدود یک ساعت به مردم ارائه می‌‎شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: دستگاه ساخته شده توسط متخصصان داخلی نسبت به نمونه‌های قدیمی و خارجی قابلیت بیشتری داشته و دستگاه جدید روزانه قادر به تولید بیش از ۳۰۰ پلاک خودرو است.

 

به نوشته ایرنا، خضری‌تنگستانی گفت: صرفه جویی در مدت زمان مراجعه کنندگان تعویض پلاک یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است که با ساخت و فعال سازی دستگاه تولید پلاک تحولی بی نظیر برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها ایجاد می‌شود.

 

وی تاکید کرد: مرکز تعویض پلاک یکی از خدمات روزانه نیروی انتظامی برای مردم است که بدون تردید باید از لحاظ کمی و کیفی در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان