کد خبر : 9863
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۹
-

بعداز برگزاری نماز جمعه؛

راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در محکومیت اهانت دوباره به قرآن کریم

راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در محکومیت اهانت دوباره به قرآن کریم
بوشهرنیوز: نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در محکومیت اهانت دوباره به ساحت قرآن کریم و همچنین حمایت از طرح عفاف و حجاب راهپیمایی برگزار کردند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، نمازگزاری بوشهری در این اجتماع پرشور خشم و انزجار خود را از هتاکی مجدد به آیه‌های کتاب آسمانی قرآن اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که حدفاصل مصلی نماز جمعه تا میدان قدس شهر بوشهر برگزار شد، خواستار برخورد جدی و قاطعانه نهادهای بین المللی با عوامل حتاکی و اهانت به قرآن کریم شدند.

 

نمازگزاران بوشهری همچنین خواستار مشارکت یکپارچه و متحد کشورهای جهان اسلام برای محکومیت این اقدام گستاخانه و جرم‌انگاری اهانت به قرآن کریم شد.

 

 

” سوئد جسارت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند” ، ” عزا عزاست امروز، مهدی صاحب الزمان صاحب عزاست امروز”، “یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست”، “سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن” “مرگ بر آمریکا” ، “مرگ بر اسرائیل” از جمله شعارهای نمازگزاران بوشهری در راهپیمایی اعتراضی در محکومیت گستاخی به قرآن بود.

 

برای دومین بار طی چند هفته اخیر، عاملان قرآن‌سوزی در سوئد، با چراغ سبز پلیس این کشور و پس از دریافت مجوز برای تجمع ضد اسلامی در استکهلم، به قرآن کریم اهانت کردند.

 

۲۸ ژوئن گذشته بود که «سلوان مومیکا» (۳۷ ساله) در استکهلم، در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید. پس از آن، دستگاه قضایی عراق حکم جلب این شهروند سوئدی عراقی تبار را صادر کرد و وزارت خارجه عراق از دولت سوئد خواست تا فرد هتاک به قرآن کریم را جهت محاکمه به این کشور تحویل دهد.

 

دفتر نخست‌وزیری عراق، پیشتر به استکهلم هشدار داده بود که در صورت اهانت مجدد به قرآن کریم در تجمع ضد اسلامی امروز، روابطش با سوئد را قطع می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان