کد خبر : 9911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
-

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛

جذب ۷۹ پرستار در بیمارستان‌های بوشهر

جذب ۷۹ پرستار در بیمارستان‌های بوشهر
بوشهرنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۹ پرستار در بیمارستان‌های استان بوشهر جذب می‌شوند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تعداد ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در رشته‌های شغلی پرستاری، کارشناس اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و کارشناس امور مالی برای جذب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت صادر شده است.

 

وی افزود: از این تعداد ۷۹ مجوز به رشته شغلی پرستاری برای بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس بوشهر، زینبیه خورموج، امام خمینی(ره) کنگان، امیرالمؤمنین گناوه و شهید گنجی برازجان اختصاص یافته است.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه سه مجوز به کارشناس اتاق عمل برای مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر رسیده است، ادامه داد: دو مجوز برای شغل فوریت‌های پزشکی جهت واحد اعزام بیمارستان امام حسین(ع) اهرم و یک مجوز کارشناس امور مالی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اختصاص یافته است.

 

ملکی‌زاده اعلام کرد: ۲۱۵ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند و بیشترین تعداد شرکت کننده‌ها مربوط به رشته شغلی پرستاری به تعداد ۱۶۲ نفر بود و بعد از آن به ترتیب، اتاق عمل ۳۳ نفر و فوریت‌های پزشکی و امور مالی هر کدام ده نفر داوطلب داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان