کد خبر : 9947
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
-

با صدور پیامی به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی؛

قدردانی استاندار از جهادگران جوان و انقلابی جهاد دانشگاهی بوشهر

قدردانی استاندار از جهادگران جوان و انقلابی جهاد دانشگاهی بوشهر
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر در پیام خود به مناسبت 16 مردادماه، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، از جهادگران جوان و انقلابی جهاد دانشگاهی بوشهر قدردانی کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پیام احمد محمدی زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال ” رشد تولید و مهار تورم” آمده است: تلاش برای تحقق عملی شعار سال وظیفه مسئولان است.

 

محمدی زاده با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی در سال ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، افزود: از ابتدای تاسیس این نهاد، تاکنون شاهد خدمات ارزنده جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه علم و فناوری هستیم.

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، “جهاد دانشگاهی مولود مبارک انقلاب است” یادآور شد: انتظار داریم این نهاد با تعریف ماموریت ویژه در برنامه توسعه هفتم در سطح ملی و استان بوشهر بدرخشد.

 

محمدی زاده ابراز داشت: تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی، مومن و متخصص در تراز انقلاب اسلامی و همچنین توسعه فناوری با توجه به مزیت استان از جمله اقتصاد دریا محور و صنعت نفت و گاز از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

 

وی اضافه کرد: خودکفایی کشور در تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس، توسعه فرهنگ کار آفرینی و کمک به رشد تولید، ایجاد و تدوین دوره‌های آموزشی مهارتی با رویکرد اشتغال آفرینی در حوزه‌های پزشکی، نفت و گاز و آبزی پروری نیز از دیگر محورهای مهم جهاد دانشگاهی است.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: کمک به راه اندازی منطقه ویژه علم وفناوری در صنایع نفت و گاز مورد توجه و تاکید قرار دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش آفرین باشد.

 

محمدی زاده ضمن تشکر از جهادگران جوان و انقلابی جهاد دانشگاهی بوشهر که در استان باعث اتفاقات خوب و ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه پزشکی، آموزش های مهارتی، تولید فناوری در حوزه آبزی پروری و نفت و گاز و توسعه فرهنگی شده‌اند، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این نهاد در استان شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش جهاد دانشگاهی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان