کد خبر : 9967
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
-

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اعلام کرد؛

۲۱۶ نفر داوطلب انتخابات مجلس از بوشهر شدند

۲۱۶ نفر داوطلب انتخابات مجلس از بوشهر شدند
بوشهرنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تا پایان روز چهارم نام‌نویسی داوطلبان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ۲۱۶ متقاضی در این استان مدارک خود را در سامانه پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کردند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اکبر پورات اظهارکرد: ۸۰ نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، ۳۴ نفر از حوزه دشتستان، ۴۴ نفر در حوزه دشتی و تنگستان و ۵۸ نفر در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه تاکنون در سامانه پنجره واحد وزارت کشور نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده‌اند.

 

وی افزود: از این تعداد ثبت نام اولیه ۱۹۸ داوطلب مرد و ۱۸ داوطلب زن هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همچنین از متقاضیانی که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند تعداد ۶ نفر مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

 

پورات اضافه کرد: در زمینه ترکیب تحصیلی ثبت‌نام کنندگان تاکنون در استان بوشهر ۲۳ نفر با مدرک دکتری، ۱۵۹نفر ارشد، ۲۷ نفر کارشناسی، یک نفر فوق‌دیپلم و ۶ نفر با مدرک حوزوی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت روزانه پس از ساعت ۱۸، گردآوری می‌شود و به تفکیک شهر، جنسیت و سایر موارد به اطلاع مردم شریف استان می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان