کد خبر : 10009
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
-

توسط برخی مسئولین سابق حاشیه دار؛

تخریب مدیر انقلابی به خاطر تسویه حساب شخصی

تخریب مدیر انقلابی به خاطر تسویه حساب شخصی
بوشهر نیوز: اکنون اما به دلیل قطع دستان وی از بیت‌المال این مدیر سابق به تخریب مدیران پاک دستی روی آورده که هدفشان بازگشت مجموعه پتروفرهنگ به مدار تعهد و تخصص در راستای ارتقاء و بهبود شاخص های بهره‌وری و صیانت از سرمایه فرهنگیان است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اخیرا شخصی که پیشتر در هلدینگ پتروفرهنگ به عنوان مدیر میانی مشغول به فعالیت بوده و به دلایل متعددی در حوزه کاری توسط مدیرعامل جدید از سمتش برکنار شده در فضای مجازی شروع به تخریب این مدیر کرده است.

 

این شخص با راه‌اندازی صفحه‌ای مجازی و بی‌نام و نشان مطالبی علیه مدیران جهادی صنعت پتروشیمی منتشر کرده و در گروه‌هایی خاص توزیع می‌کند.

 

البته سابقه وی کاملاً مشخص بوده و همکاران این شخص در دوران مدیریتش بر حواشی و مسائل مرتبط با حوزه مسئولیت وی صحه می گذارند.

 

اکنون اما به دلیل قطع دستان وی از بیت‌المال این مدیر سابق به تخریب مدیران پاک دستی روی آورده که هدفشان بازگشت مجموعه پتروفرهنگ به مدار تعهد و تخصص در راستای ارتقاء و بهبود شاخص های بهره‌وری و صیانت از سرمایه فرهنگیان است، مدیرانی که در کارنامه‌شان مبارزه با رانت‌خواری و ویژه‌خواری افراد منفعت طلب و سودجو جلب توجه می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان