کد خبر : 10857
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
-

با صدور حکمی؛

اسامی مسئولینِ ستاد مرکزی دکتر جلیلی در استان بوشهر/اسماعیلی: ستاد دکتر جلیلی پرچمدار اخلاق خواهد بود

اسامی مسئولینِ ستاد مرکزی دکتر جلیلی در استان بوشهر/اسماعیلی: ستاد دکتر جلیلی پرچمدار اخلاق خواهد بود
بوشهرنیوز: مسئولین ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در استان بوشهر مشخص شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، بر اساس احکامی که توسط روح اله اسماعیلی، رییس ستاد دکتر سعید جلیلی در استان بوشهر صادر شد، مسئولین ستاد این نامزد ریاست جمهوری در شهرستان های مختلف استان بوشهر مشخص شدند.

 

بر اساس این گزارش وحید نیک روش، رییس ستاد دکتر جلیلی در شهرستان بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین مهراب خادمی پور، شهرستان گناوه و رضا عبدالهی، رییس ستاد دکتر جلیلی در شهرستان دیلم خواهند بود.

 

همچنین بر اساس احکام صادرشده، اسماعیل بیدار به عنوان رییس ستاد دکتر جلیلی در شهرستان جم، سید محمدجواد موسوی کراماتی، رییس ستاد شهرستان دیر، محمد زارعی، شهرستان عسلویه، ابوذر حسین پور، رییس ستاد شهرستان کنگان و یعقوب مقاتلی به عنوان رییس ستاد دکتر جلیلی در شهرستان دشتی متصوب شده اند.

 

گفتنی است رییس ستاد دکتر جلیلی در شهرستان تنگستان نیز به زودی معرفی خواهد شد.

 

رییس ستاد دکتر جلیلی در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار بوشهرنیوز گفت: پیش از تشکیل این ستاد، نیروهای جبهه انقلاب فعالیت ها را آغاز کرده بودند.

 

روح اله اسماعیلی با بیان این که در کنار ستاد مرکزی، ستادهای دیگری هم فعال هستند، اظهار داشت: در حال حاضر دو ستاد مردمی در استان بوشهر راه اندازی شده و به زودی ستادهای دیگری هم راه اندازی خواهد شد که از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود.

 

اسماعیلی درمورد وظایف ستادها در شهرستان های مختلف استان نیز گفت: ستاد مرکزی، مسئولیت اصلی و هماهنگی ستادها در استان را برعهده خواهد داشت و رابط بین ستادهای مردمی و مرکز خواهد بود. همچنین نظارت و پشتیبانی از ستادهای مردمی در سطح شهرستان و ارتباط قانونی آن ها با فرمانداری ها و بخشداری ها از وظایف ستادهای شهرستان ها محسوب می شود.

 

وی از مردم و همه کسانی که دل در گروِ نظام و انقلاب دارند خواستار همکاری و حضور در ستادها شد و ابراز داشت: به زودی نام مسئولین ستادهای شهرستانی همراه با آدرس و شماره تلفن آن ها برای هماهنگی بیشتر و بهتر با مردم اطلاع رسانی می شود.

 

اسماعیلی با بیان این که از تمام مسئولین ستادهای شهرستانی و کمیته های مختلف می خواهیم از ظرفیت مردم استفاده کنند، افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم برای ستادهای دکتر جلیلی تبعیت از منش و شیوه شهید رییسی در اخلاق مداری و پرهیز از بی اخلاقی، تخریب و هجمه به سایر نامزدهای انتخاباتی است.

 

وی ادامه داد: به مسئولین ستاد دکتر جلیلی ابلاغ شده که اگر کسی در این ستادها از مسئول ستاد گرفته تا رییس کمیته ها و سایرین به دیگر نامزدها توهین و بی احترامی کنند سریعا با آن ها برخورد خواهد شد.

 

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: ستاد دکتر جلیلی پرچمدار اخلاق در انتخابات خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان