کد خبر : 10877
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
-

در نشست با روسای ستادهای شهرستان ها عنوان شد؛

رییس ستاد مرکزی قالیباف در استان بوشهر: قالیباف اصلح است/ راه شهید رییسی با قالیباف تداوم می یابد

رییس ستاد مرکزی قالیباف در استان بوشهر: قالیباف اصلح است/ راه شهید رییسی با قالیباف تداوم می یابد
بوشهرنیوز: رییس ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: به عنوان کسی که ۳۶ سال در سیستم اجرایی کار کردم به دلیل این که دکتر قالیباف را اصلح دیده ام، به صحنه آمدم.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عباس تبرکی در نشست هم اندیشی روسای ستادهای مرکزی دکتر قالیباف در شهرستان های استان بوشهر اظهار داشت: کارنامه قالیباف در شهرداری تهران درخشان بوده و وی واقعا در پایتخت کارهای بزرگی انجام داده است.

 

وی با بیان این که قالیباف در نیروی انتظامی تحول ایجاد کرد، ابراز داشت: به عنوان کسی که در وزارت کشور فعالیت کرده و همکارِ شورای تامین بوده ام، عرض می کنم که واقعا قالیباف در نیروی انتظامی تحول ایجاد کرد که پلیس ۱۱۰ معروف ترینِ آن است.

 

تبرکی با اشاره به خدمات قالیباف در حوزه موشکی نیز گفت: ایشان در حوزه موشکی سرآمد بوده که کمتر به آن اشاره شده است.

 

وی به اشراف دکتر قالیباف در حوزه برنامه هفتم اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف با همکاری شهید رییسی و دولتش قرار بود برنامه هفتم را در کشور اجرا کنند.

 

تبرکی با اشاره به کناره گیری قالیباف در انتخابات گذشته و بالا بردن دست وی توسط شهید رییسی ابراز داشت: با مشاهده این عکس احساس کردم شاید آن زمانی که شهید رییسی دست قالیباف را بلند کرده بود مسیر را برای ما مشخص کرد و این راه امروز باید توسط دکتر قالیباف تداوم یابد.

 

رییس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان بوشهر با بیان این که هر نامزد سبد رای مشخصی دارد، افزود: ابتدا باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و سپس پیروزی دکتر قالیباف تلاش کنیم.

 

وی اضافه کرد: هنر ما باید این باشد که بر سبد آرای خاکستری تاثیر بگذاریم.

 

تبرکی گفت: رای سنتی بدون حرکت ما هم وجود دارد بنابراین مهم این است که بتوانیم رای های خاکستری را جذب کنیم.

 

وی با بیان این که همه ما برای پیروزی دکتر قالیباف آبرو گذاشته ایم، گفت: بنده در وهله اول به اصلح بودن دکتر قالیباف یقین پیدا کرده و سپس وارد میدان شدم تا به دیگران ایشان را توصیه کنم.

 

گفتنی است در پایان این نشست احکام روسای ستاد دکتر قالیباف در شهرستان های استان بوشهر و همچنین برخی احکام ستادی به مسئولین مربوطه تقدیم شد.

 

*کمیته فضای مجازی ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان بوشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان