کد خبر : 10944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
-

رییس ستاد جلیلی در دشتستان درمورد بیت المال شفاف سازی کند

رییس ستاد جلیلی در دشتستان درمورد بیت المال شفاف سازی کند
بوشهرنیوز: بوشهرنیوز ضمن احترام به نامزد انقلابی، دکتر سعید جلیلی اما از مسئولین ستاد وی در استان بوشهر می خواهد برای مردم اعلام کنند معیار انتخاب رییس ستاد شهرستانی جلیلی در دشتستان چه بوده است؟ ؛

به گزارش بوشهرنیوز، پیمانکار متمولی که در دشتستان مسئولیت ستاد سعید جلیلی را برعهده گرفته است، اکنون در مضان سوال جدی قرار دارد که می بایست با شفاف سازی و تنویر افکار عمومی از نامزد جریان انقلاب صیانت کند.

 

وی باید به مردم اعلام کند آیا از سال ۸۷ تاکنون به عنوان یک پیمانکار، مالیات ها، عوارض و دیگر حقوق دولت و بیت المال را پرداخت کرده است یا خیر؟ اگر پرداخت کرده است، مستندات ارائه کند.

 

در صورت داشتن شرکت ، نام شرکت ساختمانی خود و فعالیت ها و مجوزات آن را از سال ۸۷ تاکنون اعلام کند.

 

جلیلی یک نامزد انقلابی است و در زندگی وی نقطه ای خاکستری وجود ندارد.

 

وی تمام زندگی و آبروی خود را وقف نظام و انقلاب کرده است و اینک نباید در شهرستان ها توسط بعضی دانسته یا ندانسته مورد سوال قرار بگیرد.

 

بوشهرنیوز ضمن احترام به نامزد انقلابی، دکتر سعید جلیلی اما از مسئولین ستاد وی در استان بوشهر می خواهد برای مردم اعلام کنند معیار انتخاب رییس ستاد شهرستانی جلیلی در دشتستان چه بوده است؟

 

چنانچه رئیس ستاد جلیلی در دشتستان به این سوالات که از حقوق مردم می باشد سر باز زند و جواب ندهد ، مراجع قضایی استان بوشهر از جمله دادستان باید به عنوان مدعی العموم وارد شده و برای صیانت از جبهه انقلاب پرونده های مالیاتی و مجوزات فعالیت های پیمانکاری این شخص را از سال ۸۷ تا کنون مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را به مردم اعلام کند تا خدشه ای به اعتماد مردم به جبهه انقلاب وارد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان