کد خبر : 9002
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
-

در جلسه علنی شورای شهر؛

واکنش عضو انقلابیِ شورای شهر بوشهر به هجمه های اخیر یکی از رسانه ها

واکنش عضو انقلابیِ شورای شهر بوشهر به هجمه های اخیر یکی از رسانه ها
بوشهرنیوز: عضو انقلابی شورای اسلامی شهر بوشهر به هجمه های اخیر یکی از رسانه ها درمورد عدم موضع گیری وی به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حیدر رفاهی گفت: خط سیاسی و فکری بنده برای همه مشخص است و تا آنجایی که توان داشتم سعی کردم همیشه مدافع انقلاب و نظام باشم.

 

وی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا پیرامون حاشیه های پیش آمده در کنفرانس مطبوعاتی شهرداری اظهار داشت: حضور ما در جلسه به عنوان مدعو بود، گرچه ضروری هم نبود ولی طبق دعوتی که رییس شورا از ما داشت فقط قصد همراهی داشتیم زیرا میزبان جلسه شهرداری بود که به ارائه عملکرد یکساله خدمات مدیریت شهری پرداخت.

 

وی افزود: خط سیاسی و فکری من در این ۴٣ سال مشخص و شفاف است و همیشه مدافع نظام و انقلاب بوده‌ام و این را در ارائه مواضع خود در انتخابات متعدد ریاست جمهوری، مجلس و عضویت در نهادهای انقلابی و تشکل‌های سیاسی به اثبات رسانده ام.

 

رفاهی ادامه داد: در ابتدای انقلاب و درگیری با گروهک‌ها، به ویژه منافقین و بعد از آن همیشه در خط اول دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هستم.

 

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: کارنامه سیاسی من مشخص است و با دو سه سطرنمی توان آن را خدشه دار و علیه ما حواشی ایجاد کرد.

 

رفاهی با بیان این که بین معترضین که نقد دارند و اغتشاشگران تفاوت وجود دارد، گفت: ما مخالف انتقاد و اعتراض در جایگاه و چهار چوب قانون اساسی نیستیم اما این قضیه با آشوب گری، تخریب و تعرض به جان و ناموس مردم منافات دارد و مواضع من در محکومیت این آشوب ها شفاف و مشخص است.

 

وی در پایان تصرح کرد: اساسا طبق فرمایش مقام معظم رهبری دسته بندی تفکر سیاسی تحت عنوان اصولگرا و اصلاح طلب، موضوعیت ندارد و باید به جای آن انقلابی و غیرانقلابی محور اصلی جریان‌های سیاسی باشد و همچنین در انتخابات اخیر شورای شهر بوشهر نیز بنده در لیست ائتلاف های مطرح اصولگرا نبودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان