کد خبر : 9029
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
-

توسط معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر مطرح شد؛

هشدارِ شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در مورد ورود به تاسیسات آبی استان

هشدارِ شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در مورد ورود به تاسیسات آبی استان
بوشهرنیوز: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به خطرهای احتمالی مردم از ورود به محدوده تاسیسات آبی و حریم رودخانه‌ها و آبراه‌ها در زمان بارندگی و وقوع سیلاب خودداری کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عبدالطیف عباسی نژاد روز شنبه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر اظهار کرد: سامانه بارشی جاری از روز گذشته در این استان فعال شده‌است و تا پایان روز یکشنبه ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به احتمال شدید بودن بیشینه بارش نقطه‌ای بویژه در بالادست حوضه‌های آبریز، احتمال ورود سیلاب به رودخانه‌ها، آبراه‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر محتمل است.

 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر به ایرنا گفت: رعایت اصول ایمنی، خودداری از ورود به محدوده تاسیسات آبی، عدم اتراق و بیتوته در حریم و بستر رودخانه ها و حفظ فاصله با حریم رودها و شبکه های آبیاری از جمله نکاتی است که باید مورد توجه شهروندان گرامی قرار گیرد.

 

فعالیت سامانه بارشی از عصر روز گذشته به صورت پراکنده در برخی از نقاط شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شد انتظار می‌رود تا امروز (شنبه) این سامانه با حرکت به سمت جنوب استان تقویت و تشدید شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان